10 Haziran 2014 Salı

Wet n Wild Sweet As Candy Far Paleti İncelemesi+Makyaj// Review: Wet n Wild Sweet As Candy Eyeshadow Trio+Look


Günaydın!
Bugünkü incelememiz Wet n Wild'ın Sweet As Candy paleti üzerine olacak. 

Good morning!
Today's review will be on Wet n Wild Sweet As Candy trio





Pembe farlarla aram sıfır. Benim tarzımdan çok uzakta, özellikle sedefli olanlar. Bu palette de bir pembe, bir kırık beyaz ve bir de sıcak tonlu kahverengi bulunuyor. Hepsi sedefli. Çok bayılarak almamış olmam, sonunda çok çok çok sevmiş olmama engel değil tabi. 
Bu paletteki pembe, garip bir şekilde gözünüzü çok aydnlık ve büyük gösteriyor. Benim gözlerim hem küçük hem de hafif çekik olduğu için, ürün büyütürse direkt kendini belli ediyor. Ayrıca insanı çok uyanık, zinde gösteriyor. Gerçekten beklemediğim bir şey oldu yani önyargıyla yaklaştığım pembe farda.
Highlight rengi klasik, bir sorun yaşamadım.
Kahverengisi tek başına hoş ama bence pembe göz kapağındaysa kesinlikle mat bir kahveyle çerçeve yapılmalı. Keşke bunun yerine daha soğuk alt tonlu ve tamamen mat bir crease rengi koysalarmış.

I'm not a pink eyeshadow person by any means. Especially the ones which are shimmery. But the pink one in this palette performed really well and surprised me. It made my eyes look much bigger which is very noticable cuz I have small eyes. It also made me looks so fresh and awake. 
The lighter shade is a classic highlight colors, nothing more or less.
The brown one is ok but I'd prefer it to be cool-toned and matte cuz pink's shimmery and I would never contour a shimmery eyelid color with another shimmery one.



Fotoğrafta üç renk de kullanıldı, ama dediğim gibi sadece göstermek için hepsini birlikte kullandım yoksa kesinlikle pembeyi çok daha soğuk ve mat bir kahveyle çerçevelerdim.

Pigmentasyonları gayet iyi bu arada, ama sedefli oldukları için sürerken göz altına hafif dökülme yapıyor. Çok sorun yaratmıyor açıkçası. 

Fiyat-ürün performansı olarak gayet iyi bir yerde. Soft bir görüntü arayışındaysanız bir bakın derim.

I used all the colors  of the trio on the photos. As I said, I'd use a matte brown instead. Their pigmentations are good but they have quite some fall-offs. No big deal.
If you're searching for a romantic soft shades, take a look at this palette.

xx


11 yorum:

  1. Wet n wild' in farlarini cok begendim pigmentasyonlari cok ii sanada cok yakismis;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol:) Pigmentasyonları cidden genel anlamda çok iyi.

      Sil
  2. Renkleri çok güzelmiş bu paletin,özellikle pembesi çok tatlı duruyor :))

    YanıtlaSil
  3. Makyajın çok güzel olmuş, ben de pembe farların yorgun gösterdiği ile ilgili endişemden yaklaşamıyordum bir gider bakarım şimdi. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kesinlikle denemelisin:)
      Sevgiler

      Sil
  4. Bu markanın mat rujları hakkında ne düşünüyorsun herkes çok kurutuyor diyor ama inatla almak istiyorum kullanamamaktan korkuyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kurular evet, al birini dene kullanmazsan kullanmazsın nolcak:) Ucuz yani sonuçta.

      Sil
  5. Çok beğendim,çok yakışmış (:

    YanıtlaSil