13 Haziran 2014 Cuma

Maybelline Baby Lips Pink Punch İncelemesi// Review: Maybelline Baby Lips in Pink Punch


Merhabalar!
Maybelline'in Baby Lips serisinin ufak bir kısmı geç de olsa ülkemize geldi. Çok sükse yaptığı için herkes merakla bekliyordu, ben dahil. Her zamanki gibi sükseli ürünlere "Değdi mi?" sorusunu soracağız bu incelemede.

Maybelline Baby Lips have finally arrived to Turkey. The hype around this line is so enormous that everyone was in a huge wonder. I'll ask the same question to Baby Lips as I do with every hyped out products: "Worth it?"





Ben Pink Punch olanını aldım doğal olarak, çünkü bir şeyin pembesi varsa onu almamam mümkün değil. Daha şeftali tonlu bir renk var ki genelde insanlar ona yönelmiş ama ben şeftali tonlarını dudakta ve yanakta hiç sevmediğim için (kendi tenimde) onu almayı düşünmedim bile. Bir de 2 adet renksiz vardı, sadece nemlendirici.

I got the Pink Punch as expected cuz I MUST get the pink one if there's any.


Renk verme konusu en çok sorulan soruydu. Dudağımdaki duruşu üstteki gibi. Gayet iyi renk veriyor özellikle bu renk olanı.. Snob'a benzetiyorum barbie pembesi olduğu için, ki Snob'la yaşadığım aşk aşikar. Nemlendirmesi orta düzeyde. Tek sorun dudaktaki çizgileri belli ediyor. Hiç beklemezdim bu kadar hafif bir ürünün çizgilere dolmasını ama garip bir şekilde oldu. 

The pigmentation of the products was the key question and as you can see above, it is really good on pigmentation. Soft, barbie pink just like Snob which I'm in love with. Moisturizing side is average. However, this product fills in the lines on the lips so it may look kinda cakey. I wouldn't expect this to be honest.

Bu kadar büyüüüük üne değer mi? Hayır.
Güzel bir ürün mü? Evet.

Ben ürünü Watsons'tan aldım, gayet alınası, fiyatı da iyi, ama delirecek olay yaratacak kadar değil. Ben sevdim özetle, çıldırmadım.

Worth the hype? No.
Like it? Yes

I liked this product and I use it, but I don't think that anyone should be madly in love with it.

xx

9 yorum:

  1. ben de geçen gün peach kiss'i aldım şeftali tonlarını çok sevdiğim için ama benim de beklentimi çok karşılamadı yani güzeller tabi ama wowwww olmadım :)))Sanırım o kadar çok bahsedilince ve ün yapınca büyük beklentiler içine giriliyor. Peach kiss hiç renk vermiyor ama pink punch'ın rengini sevdim en çok renk veren bu galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de aralarında en çok renk veren bu ama o kadar konuşulduğuna değmiyor:)

      Sil
  2. Ben de nanelini olanını sırf meraktan aldım. Bu kadar buyuk bir unu haketmiyor ama abmalajlarının tatlıgı harika :)

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengi ve markası nedir?

    YanıtlaSil
  4. Yabancı youtuberlarda ilk gördüğümde kesin 2. bir Eos abartmasıdır bu dedim.
    Drugstore diye tabir ettiğimiz kısmın nemlendiricileri malum, çok şahane çıkmıyor.
    Gratis'te ilk gördüğümde -sendeki pembe hastalığı bende de olduğu için- hemen aldım. Bakalım değiyor mu diye. Nemlendirmesi bence Nivea nemlendiriciler kadar. Ama rengi benim kırmızı dudaklarımda hiç güzel durmadı ya bir de çizgilere haddinden fazla doluyor bence. Evde kullanıp kullanıp bir daha bu rengini almam. :(
    Güle güle kullan, sana çok yakışmış bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa:( renginin öyle durmasına üzüldüm:/ benim dudaklarda pek renk olmadığı için şans eseri böyle durdu galiba. Ve kesinlikle çok doluyor çizgilere, ben de almam bir daha:/

      Sil
  5. ya bişey sorucam sizce dudağa en doğal kırmızı rengi verecek olan cherry me mi yoksa grape vine mı? ya da şöyle diyim hangisi daha çok renk veriyo?

    YanıtlaSil