6 Haziran 2014 Cuma

Beauty Blender Mı Real Techniques Miracle Complexion Sponge Mı? // Beauty Blender VS Real Techniques Miracle Complexion Sponge



Günaydın!
Geçen günkü Lorac içeren Amerika ürünleri alışverişimde bir adet de Beauty Blender vardı. Eskisinin canına okuduğum için RT süngeri alınca onu atmıştım, fırsatını bulunca hemen yedekledim. Bu vesileyle de daha önce yazısını yazdığım RT Miracle Complexion Sponge'la karşılaştırmasını yapmak istedim.

Good morning everyone!
I bought the Beauty Blender for a second time cuz I literally got all out of it. It was not suitable to use anymore. Then I asked myself that why didn't I make a comparison post on BB Vs RT Miracle Complexion sponge and here you go. Btw, if you wanna see a seperate review of RT sponge, u can click here.



Beauty Blender herkesin bildiği üzere tam bir fenomen. Fırçayla çoğu zaman verilemeyen air brush etkisini çok rahat bir şekilde verebilmesi amacıyla piyasaya çıktı ve çıktığı gibi ünlendi. Benim ilk alışım da çıkış tarihlerine denk geliyor. Pek ciddiye almadığım için ilk başlarda çok kullanmamıştım ama sonra kullanılamayacak hale getirene kadar elimden düşürmedim, o yüzden yeni bir tanesini almam gerekiyordu. Tabi bu arada RT siparişlerimin birinde markanın BB benzeri bir sünger de çıkardığını görüp onu da sepetime eklemiştim. BB kullanmadığım süreçte onunla devam ettim.

As you all know, Beauty Blender is a total phenomenon. It was designed to create a perfect air brush effect which sometimes hard to get with brushes. The first time I purchased BB was about the first release of the product. I didn't pay that much attention on the first several months, then I figured out the real effects of it and used is as frequent as nothing else. The time between first and second purchases was a time for RT sponge trial for me.



İkisini de uzunca bir müddet kullandıktan sonra söyleyebileceğim ilk şey şu ki ikisi arasında çok büyük fark yok. Sırf parasal açıdan bile RT alınabilir. Zaten BB Türkiye'de satılmıyor inatla.

Tabi bu demek değil ki tamamen aynılar. BB'ın farkını eğer makyajla çok iç içeyseniz ve ten makyajı konusunda dikkatliyseniz anlıyorsunuz. Airbrush etkisini tamamen veren BB, hakkını yiyemem. RT biraz daha normall uygulamalı bir fondöten görüntüsü verse de doğal duruşa ulaşmanızı sağlıyor sonunda.

Islak kullanımda BB aşırı derecede fark yaratırken RT süngerin ıslağıyla kurusu arasında uygulama kalitesi açısından dağlar kadar fark oluşmuyor. Zaten bu yüzden BB ayrıntılı bakıldığında daha başarılı.

Yıpranma süresi olarak kesinlike RT sınıfta kalıyor çünkü kendinden geçip şeklini şemalını bozması hatta üzerinde sıkıp bırakmaktan yırtılmalar olması 6 ayımı almadı. BB'da yırtılma yaşamadım, çok fazla kullandığım için artık hijyenik olmadığı düşündüğüm için attım.

RT süngerin açılı bir kısmının olması büyük avantaj çünkü burun kenarı, göz altı gibi yerlere yuvarlak uçtan daha rahat uygulanıyor.

İkisi de fondöten izini üzerinde tutuyor, ne kadar yıkarsanız yıkayın çıkmıyor.

Özet geçmem gerekirse, ikisi de rahatlıkla alınabilir. BB ufak farkla biraz önde gibi evet, ününün hakkı var yani, ama aradaki fiyat farkı oldukça fazla. Bu sebeple ikisi de alınabilir. Dediğim gibi RT çok çabuk deforme oluyor, bu tarz deformasyonlara hiç gelemiyorsanız uzak durun, BB en temizi olur.

I can basically say that they don't have huge performance differences so you may go for both. BUT;

You realize the better air brush application on BB without any doubt. RT is more likely to show that foundation's there.
The wet usage creates a huge difference on BB while RT does not show so much effect. That's why BB is more legit on application.
The deterioration process is way quicker for RT sponge. It took max 6 months to lose its form and get ripped in some places. 
The angled shape of RT is really advantageous for the corners on the face.
They both get stained by foundation and the stains don't go away no matter how hard you try and wash.

To sum up, I think that you would find both of them delightfull to work with. BB is slightly better, but it's so minimal as a difference. If you're annoyed about the ripping or deformation of the product, definitely stay away from RT one.

xx

4 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş:) bb'yi kullanmadım ama rt süngeri kullanıyorum.açılı olması çok avantajlı.toplam7-8 kere kullandım.bende henüz bozulma olmadı.fırsatım olunca bb'yide denemek isterim.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İkisindende kullanmadım ve merak ediyorum ama ilk olarak alacak olacağım tabiki BB olur :)

    YanıtlaSil