30 Haziran 2014 Pazartesi

MAC Pro Longwear Kapatıcı İncelemesi+Diğer Kapatıcılarla Karşılaştırılması// Review: MAC Pro Longwear Concealer&Comparison


Herkese iyi haftalar diliyorum!
Bugün, yaklaşık 15 gün önce aldığım Mac Pro Longwear kapatıcının incelemesi yapıp diğer kapatıcılarımla karşılaştıracağım. 

Have a fantastic week y'all!
Today, I'll be reviewing Mac Pro Longwear Concealer and compare it with my other concealers.


Çokça kapatıcı deneyimledikten sonra Nars'ta karar kılmıştım bildiğiniz üzere. 3 tüp bitirdim, bir sorunum olmadı. Ama bu sefer, çok övüldüğüne şahit olduğum Mac Pro Longwear kapatıcıyı denemek istediğim için Nars'ın sonuna gelince hemen gidip aldım.

After a lots of concealer testing throughout the years, I had decided on Nars one which you already know if you read my blog regularly. I've finished up 3 of Nars, but this time I wanted to try Mac Pro Longwear concealer cuz I read lots of good reviews about it.


Bendeki rengi NC15. 9 ML ürün barındıran cam bir şişede geliyor. Pompalı olması çok sıkıntılı tabi ki, pompayı kontrol etmek el alışkanlığıyla bile zor. Zaten yarısına kadar bastırsanız bile çok fazla geliyor. 2 kullanımlık ürünü 1 seferde harcamak zorunda kalıyorsunuz desem yalan olmaz. 

I'm NC15, it contains 9 Ml of product and it comes in a glass jar. The pump system is awful cuz you can't control the amount of liquid that will come out. Even if you are used to it, it still squirts too much of the product.


Üstteki fotoğrafta yüzümde hiç bir makyaj yok ve bu şekilde öncesi-sonrası görüntüsünü görüyorsunuz. Kesinlikle çok çok iyi bir kapatıcılığa sahip. Göz altındaki koyuluğu tamamen silip atıyor. Ayrıca kesinlikle çizgilere dolma yaşamadım, pudrayla sabitlemesem bile. Tek kötü yanı biraz kurutucu olması, o yüzden mutlaka öncesinde göz kreminizle iyice bir nemlendirme sağlamanızı öneriyorum.

I have no make-up at all on the above pic, and you can see before-after. It's really amazing on covering the dark circles. It doesn't fill into fine lines even if you don't set it with powder. The only downside is the fact that it dries out the undereye area. So, definitely moisturize before applying.


Peki diğer kapatıcılara oranla ne durumda?

Yapısal olarak:

Mac'in Studio Finish'i kremsi, çok çok koyu ve ağır bir kapatıcı. Göz altı için pek uygun değil.

Nars oldukça başarılı ama bir çok insan çizgilere dolmasından şikayet ediyor, ben yaşamamış olsam da genel olarak böyle bir sorunu var.

Rimmel fiyat-performans açısından çok başarılı ama kapatıcılığı biraz az ve fazla akışkan.

To compare with the other concealers:

Mac Studio Finish is in a very thick consistency so it's not that suitable for the undereye area.

Nars's brilliant but people generally claim that it fills into the fine lines even if I didn't experiment such thing-so this may be an overall problem.

Rimmel's pretty good for its price but it has less coverage and it's very liquidy.


En sık aldığım soruysa kapatıcıların renklerinin birbirine oranla nasıl olduğu şeklinde çünkü Mac'e ya da Sephora'ya ulaşamayan insanlar internetten ya da başka bir şekilde temin etmek istediklerinde renk konusunda sıkıntı yaşıyorlar.

Pro Longwear NC olduğu için sarı alt tonlu ama çok açık bir renkte olduğu için çok sarımsı durmuyor. NW çok pembemsi, 15 olsa bile.

Wake Me Up pembemsi, hatta biraz turuncumsu.

Nars pembe alt tonlu ama bangır bangır pembe durmuyor.

Studio Finish diğerlerinden bir ton daha koyu ve pembe olduğu için (NW20) fark çok bariz bir şekilde belli oluyor. Benim için oldukça koyu bir renk ama yıllar önce bunu almıştım ve hala sivilcelerin üzerinde noktasal olarak kullanıyorum.

To compare the colors;

Pro Longwear is a bit yellowish cuz it's NC but it's not extensively yellow. Nearly neutral.

Wake Me Up's pinkish, even orange-ish a bit.

Nars's pink but not soooo pink, it's really nice in tone.

Studio Finish is in NW20 so it's so pink and dark for me but I use it on the blemishes.


Daha önceden, üstte bahsettiğim kapatıcıların hepsinin incelemesini yapmıştım, ulaşmak isterseniz:

Wake Me Up

Nars Radiant Creamy Concealer ve Mac Studio Finish Karşılaştırması

xx

8 yorum:

  1. gözleriniz ne renk acaba tam anlayamadım fotoğraflardan

    YanıtlaSil
  2. Kapatıcı ile gozlerin cok daha canlı gozukmus:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yazı imdadıma yetişebilir sanırım. Ben Mac'den bir kapatıcı almak istiyorum ama bir sürü Türk olsun yabancı olsun blog okumama rağmen bir sonuca ulaşamadım hatta kafam karıştı bile diyebilirim. Ben sarı alt tonluyum bunu biliyorum, sadece yüzüm vücudumun geri kalanına göre biraz pembelik içeriyor.Göz altı morluklarımı kapatması için Nw serisini mi Nc serisini mi seçmeliyim? Kimi bloglar göz altları için alttonumuz ne olursa olsun kesinlikle pembe altton ideal demiş, kimi bloglarda sarı alttonluysanız cildinizi nötrleyecek pembe alttonlu ürünler seçmelisiniz demiş. Siz bana yardımcı olabilir misiniz, rica etsem??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcıdan ziyade bi corrector kullanmalısınız önce. Somon rengi correctorlar göz altı morluğunu nötrler. Daha sonra kapatıcı sürmelisiniz üstüne, o da kendi tonunuz yani NC olmalıdır.

      Sil
  4. iste ben buyuzden kapatıcı kullanmıyorum :) iki fotoğraf arasında karşılaştırma yaparsak, kapatıcı olan gözün oldukça küçük görünüyor. kapatıcısız seni görünce çok şaşırdım. gözlerin aslında çıkık ve yuvarlakmış. ama kapatıcı bunu silip küçük çekik bir göz çıkarıyor ortaya. ille kapatıcı sürülecekse bence kirpik dibine kesinlikle yaklaşılmadan (ki orda bir çizgi var hepimizin çektiği. oraya dolmasınıda engelemiş oluruz oraya sürmeyerek) nasıl desem. hafif "(" şeklinde bir çizgi uzanıyorya alta :D süreceksem sadece oraya kapatıcı sürüyorum. böylece gözlerim hem iri hemde uyanık gözüküyor :) gözlerin çok guzel bu arada. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyajım olmadığı için tek başına kapatıcıyla öyle gözükmüş olabilir ama bence haklısınız, kapatıcı bi nebze de olsa derinliği yok ettiği için küçük gösteriyor. Çok teşekkürler bu arada:)

      Sil