27 Haziran 2014 Cuma

Wet n Wild Brulee Tekli Far İncelemesi// Review: Wet n Wild Brulee Mono Eyeshadow


Merhabalar!
Nişan ertesi bloğa dönüşümü Brulee ile yapıyorum. Tebrik edip kutlayan herkese teşekkürü borç bilirim. Blog sayesinde beni tanıyan herkes mesaj atıp, yorum yazıp iyi dileklerini iletti. İyi ki varsınız.

Brulee, Mac'in aynı isimli (Brulé şeklinde tabi o) farına dupe olarak gösteriliyor.

Hey everyone!
Today I'll be reviewing Brulee of Wet n Wild. It supposed to be a dupe for Brulé from Mac.


İlk fotoğrafta ambalajıyla jelatiniyle sapasağlamken, Wet n Wild kaplarının rezil bir şekilde zor açılması sebebiyle daha ilk açışımda tırnağımı içine geçirmiş bulundum. Sağlık olsun.

Because of the worst-packaging-ever type of design that Wet n Wild has for the eyeshadows, I dipped my nail into the eyeshadow on the first try.


Gördüğünüz üzere kendileri mat krem rengi bir far. Mac'in Brulé'sine asla Mac farı parası vermeyeceğim için hiç bir zaman makyaj koleksiyonumda yer almadı, o yüzden kıyas yapamayacağım ama hatırladığım kadarıyla o bir tık daha pembeydi. Onun dışında tamamen aynılar. Yapısı oldukça yumuşak, göz rengini baz olarak eşitliyor, üzerinde renk çalışmanız için boş bir kanvas oluşmuş oluyor yani. 6 lira olmalı tekli farlar yanlış hatırlamıyorsam. Kesinlikle alınacak bir renk, her zaman insana lazım oluyor. Bende bir sürü benzeri olmasına rağmen hiç bir şekilde böyle bulunabilir bir renge büyük paralar vermedim, vermem de. Brulé yok Brulee var özetle:)

As you can see, it is a matte cream color shade. I have never had Mac Brulé cuz I never spend that much money on a color like this. It is ultimately dupable. The texture of the product is soft and pigmentation is nice, so why would you go and buy Brulé? Brulee is in! :)

xx

4 yorum:

  1. Mac Brule'ye para vermeme konusunda seninle hem fikirim. :)

    Nişanın hayırlı olsun bu arada! :)

    YanıtlaSil
  2. en sonunda ben de almaya karar verdim ama bu sefer de baktığım gratiste kalmamıştı neyse yarın alacağım artık :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala çok sık göremiyorum bu farı Gratislerde, stoklarını kesinlikle arttırmaları gerekiyor

      Sil