11 Ocak 2012 Çarşamba

Tarz Meselesi

Bu biraz yazmalı çizmeli bir post olacak.

Burda her türden, her renkten, her orjinden makyajları anlatıyorum, keza ne tür markalar kullanılacağından bahsediyorum. Ama her şey herkes için değil, ve olmamalı.

Suçlar gibi olmaması için, haddimiz olmayan sularda yıkanmamak için, kendimden başlayarak anlatmaya çalışayım meramı. Ben, tarzımı tanımlamak için çeşitliliği yetersiz bulsam da, imza makyajı siyah eyeliner-koyu ruj olan biriyim. Sadece makyaj açısından bakarsak "pin-up" yollarına çıktığını görüyoruz. Bu asla benim sürekli bu makyajı yaptığım anlamına gelmiyor. Hatta sadece hayatımın yüzde ellisinde bu makyajla beni görebilirsiniz. Ama "imzam" dediğim makyaj budur. Çeşitlilik ve ikincil tercihlerim; siyah ve koyu far tabanlı pembe ruj kombinli günlük makyajdır. Gördüğünüz üzere, genelde insanların günlük makyaj olarak yapmayacağı, özel gün makyajları benim günlük makyajımdır. Sonuç olarak geldiğimiz nokta; benim bir tarzım vardır.

Bu da demek oluyor ki, "benim" olmayan bir makyajı sırf yapmış olmak için yapmam. Asla tenime gitmeyecek renklerle, sırf başkasında beğendiğim için, kendime uydurmaya çalışmam. Bu asla yeni makyajlara, renklere, tarzlara kapalı olmak demek değildir. Ama önce denerim, ve olmuyorsa zorlamam. Her makyaj herkese yakışsaydı farklı ten renklerinin, farklı görüntülerin bir anlamı olmazdı; herkes seri üretimden çıkmış gibi gezerdi.

Diyeceğim odur ki, özellikle inişli çıkışlı yaşları(15-16) geçtikten sonra, kendinize temel bir tarz belirlemenizdir. Tarzınız, hiç makyaj yapmamak da olabilir. Lütfen kendinizi hiç bir şey için zorunlu hissetmeyin.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder