26 Ocak 2012 Perşembe

Sevgililer Günü ve Fazlası


Sevgililer günü çılgınlığı başlamadan ve siz de sıkışmadan, daha planlı ve rahat davranabilmeniz için şimdiden kendi seçimim olan sevgililer günü makyajını anlatmaya karar verdim. Bu sefer sadece makyajla kalmayıp saç, kıyafet ve yiyecek-içecek'ten de bahsedip alışılmışım dışında davranmaya da yeltenmiş bulunuyorum. Enjoy!

Makyaj için kafamdaki plan asla öyle pembeler lacivertli şirini cicili sevgililer günü makyajları değil bilesiniz. Bir skala varsa cici'den kadınsı'ya doğru, en "kadın" noktada durduğunu belirterek başlarım bu makyajın. Şahsi tercihim de bu doğrultuda olacaktır. Odağı dudak olan bir makyaj düşünüyorum, bu sebeple gözleri smokey seviyesinde tutup dudaklara yoğunlaşacağız.

Gözler için her zamanki gibi öncelikle Mac Painterly Paint Pot'umuzu sürüyoruz, bu dağılmayı önleyecek tüm gece boyunca.

Daha sonra, Mac Carbon'ı tüm göz kapağımıza dağtmadan sürüyoruz. Sonra, temiz bir Mac 224'le dağıtmaya başlıyoruz ama bu dağıtma işlemi uzun sürecek çünkü işin tüm sihri burda. Ten pigmentlerinizle entegre olana kadar siyahı dağıtmalısınız, tabi kaşa ve burna çok yaklaşmadan.

Sonrasında, Mac'ten Electra isimli gümüş farı alıp gözün iç-yarısına dağıtmadan uyguluyoruz ve o şekilde bırakııyoruz. Aynı işlemi göz altına kalem çeker gibi, çizgi halinde uyguluyoruz.

Bolca rimel(Lancome Hypnose Drama) ya da takma kirpikle dramatikliği arttıryoruz ve gözlerimizle işimiz tamamlanmış oluyor. Şimdi dudaklar...

Sevgililer Günü için ultra alışılmış olduğu gibi kırmızı ruj kullanmamayı tercih ediyorum. Sevgililer Günü'nün rengi "Ben burdayım!" diye bağıran pespembe dudaklar olmalı. Cesur olun! Pembe-fuşya ruj için 3 tane en iyi seçtim, birini gönül rahatlığıyla seçip kullanabilirsiniz.
*MAC Girl About Town Lipstick
* Estee Lauder Signature Hydra Lustre Lipstick in Rich Berry
* YSL Rouge Volupté in Rose Culte

Uygularken, dudak kalemini keskinleştirmeyi ve çevresinden kapatıcı geçmeyi unutmayın. Pudrayla sabitleyin.

Saç için yine klasik saçma yan topuzlar, romantik buklelerden arındırılmış şıklık düşünüyorum. Saçlar toplanmamalı, ve maşa dağıtılmış olmalı. Aynı bunun gibi;

Elbise, kesinlikle dantel ve siyah olmalı. Bu tarz bir dantel elbisenin içine giyilecek siyah baz transparanlığı engelleyecektir.

Altında da en klas, siyah, kurdelesiz taşsız ve "kaliteli" bir ayakkabı giyip güven tazeliyoruz. Tabi Louboutin olması zor, ama mükemmeli yaratıyoruz görselimiz de o olsun.

Kırmızı şarapsız olacağını düşünmediniz tabi ki ama yanına sufle eklemeyi unutmuş olabilirsiniz. Hatırlatayım dedim.


En güzel 14 Şubat'lara... xx

1 yorum:

  1. Güzel düşünmüssün ciDden kısacası tercıhlerıne bayIldım!
    şubat yaklaŞıyoR en güzel 14 lere dediğin gibi...
    :D

    YanıtlaSil