23 Ocak 2012 Pazartesi

Kazandıklarım!

3-4 post önce youtube'da bir çekiliş kazandığımı anlatmıştım. Şuan elime geçtiler ve inanılmaz heyecanlıyım çünkü Amerika'dan gelmesini bekliyorum günlerdir. Aldığım gibi makyajımı yaptım bunlarla, hiç vakit kaybetmedim.

Urban Decay Midnight Cowboy Palette+Lipstick
Urban Decay'in sadece Amerika'da bulunan muhteşem bir marka olmasıyla fiyatının fazlalığı birleşince alınamaz bir hale gelmişti ama artık benim de var!!!








Ulta Duş Seti
Veeee gümüş yusufçuk kolyesi
 Angela, hepsi için çok çok çok teşekkür ederim burdan da. Okumayacak olsan da, çok sevindim hepsine.
xx

6 yorum:

  1. Hepsi harika görünüyor güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan da gümrükten nası geçtiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ticari bir işlem değil, alışveriş değil, ordaki şahıs bana gönderiyor. bu nedenle gayet de rahat geçtiler.

      Sil
  3. Urban Decay olsun çamurdan olsun. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil