12 Ocak 2012 Perşembe

Fırça Tutucu Kum


Makyaj fırçalarımız koleksiyonlarımızın en değerli parçaları olduğundan, onları yerleştirmek için en iyi yolu bulmalıyız. Genel kanı, makyaj fırçalarını onları dik tutabilecek kumların içine koymaktır. Ben de örnek olarak kendikimi göstermek istedim.

Ağzı geniş bir kap kullanmalıyız öncelikle, mümkünse plastik olmasın. Daha sonra, ev dekorasyonu ürünlerinin satıldığı yerlerde "dekoratif taş" adı altında satılan bu büyük çakıllı ve isteğe göre renkli kumlardan almalıyız. Fotoğrafta gördüğünüz kadarı, Tepe Home'da tek paket olarak 7.10 lira. Bir paket daha alacağım çünkü biraz daha sıkı tutmasını istiyorum kumun fırçaları.

Önemli nokta, çok büyük taşlı kumlar almamak ve mümkünse toz üretenlerden kaçınmaktır. Ayrıca renkleri tüm havayı değiştireceği için, en sevdiğiniz rengi bulmanızı tavsiye ediyorum.

Evet, şimdilik bu kadar. xx

7 yorum:

  1. bunlar fircalari cizer mi ki? ben kus kumu tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben uzun, geniş dekoratif bir bardağa pembe kum koyarak fırçalık yaptım, japon pazarı tarzı yerlerde renkli kumlar (moru, pembesi, kırmızısı, yeşili kısaca her rengi var) 1 tl. 250 gr fazlasıyla da yetiyor. Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  3. fulya; kuş kumu çok ince diye düşündüm ben, fırçaları tutması için çok fazla koymak gerek ve o halde bile tutmayan durumlar var, kalın fırçalar mesela. ama sen kullanıyorsan ve işe yarıyorsa tamamdır:) fırçaları çizmiyor hayır.

    Öznür, çok daha hesaplıya almışsın. Ben de taşların biraz daha kaliteli olmasını istediğim için öyle bi yerden almadım ama bunlar kirlenince söylediğin tarzda bi yerden alacağım:)

    YanıtlaSil
  4. cam bir kaba konunca daha şık olur gibi geldi bana da. hem kumun rengi dışarıdan görünür. hatta iki renk kum bile kullanılır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, cam kabım olmadığı için en cici kabıma koydum ama kesinlikle ilk tercih cam olmalı :)

      Sil
  5. bısı merak ettım pekı acıktamı durck bu kutu tozlanmazmı acaba fırcalar bnde dusunmustm cam bı kaba koymayı ama tozlanma olayı nolck?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçaları zaten kapalı ortamda tutmak pek iyi bir fikir değil, içerideki havanın kendi kendine yarattığı nem kılları kötü etkiliyor. Dışarıda ne kadar fazla toz olabilir zaten, banyo sonuçta. Ama olsa bile, üflediğiniz an gider:) Ben hiç bir şekilde toz sorunu yaşamadım yani.

      Sil