21 Ocak 2012 Cumartesi

Golden Globe Furyasının Ardından...

Yazıldı, çizildi, kritikler yapıldı tonlarca blogda falan; tabi yani ilgi alanına göre farklılık gösteren bir kritik işlemi oldu bu. Ben mesela kalkıp şimdi bu insanların kıyafetlerini ve tasarımcıları hakkında ne düşündüğümü(ki tasarımcılardan ve stillerinden oldukça iyi anlarım) yazsam bu bloğun konseptine uymaz. Yine atarlı bir girişten ve sosyal mesajdan sonra, makyaj açısından en'leri seçip bu Golden Globe akımına dahil olarak konuyu kapatıyorum.

En iyiden başlamak pek alışılmış değil ama tahmin edilmesi zor olmadığı için heyecan yaratmaya gerek yok;
Pek tabi ki zat-ı muhterem Angelina Jolie.

Bu makyaj, kırmızı halıların, ödül törenlerinin en klasik makyajı normal şartlarda. Alışılmışın dışında hiç bir durumu yok makyajının. Ama o kırmızı rujun kan kırmızısı değil de daha soft alt tonlu bir kırmızı olması, ayrıca 3 boyut yaratmak için tonlarca işlemden geçmemiş olması, bunun da dışında o eyeliner'ın keskinliği ve kuyruk uzunluğunun tam yerinde olması... Açık ara en iyisi Jolie'ydi, yanına yaklaşan bile yok.

En iyi renk kullanımı: Emma Stone

Açıktan koyuya giden, hala siyah saylılabilecek, ama smokey çizgisine geçmemiş, keskinliğini koruyup gradyasyonu da eksik etmemiş olması onu renk kullanımı konusunda bir kaç adım ileri götürüyor. Renk derken, pembeler yeşiller değil yani. Zaten bu tarz bir gecede o şekilde bir görüntüyü hayal bile edemiyorum.

En oryantalist makyaj: Georgina Chapman

Makyajında, renk ve kalıp olarak bir oryantalizm seçemememiz onun ne kadar oryantalist olduğu gerçeğini  değiştirmiyor. Bronzer'ın yerinde ve iddialı kullanımı, saç rengi ve takılarıyla birleşmiş "sürme" çizgisine kaçan eyeliner'ıyla gecenin Doğu rüzgarı kendisi oldu.

En şaşırtmayan, beklenenden de öte gitmeyen makyaj: Natalie Portman

Klasik Natalie Portman, hem duruşu hem saçı hem makyajıyla bir Natalie Portman tarif edilecek olsa, bu şekilde olurdu zaten. Stabil olmak iyidir tabi.

En iyi olgun yaş makyajı: Nicole Kidman

Başkasına layık görmek ne mümkün...Kidman, yıllardır muhteşem makyajlarıyla zaten çizgisine adını yazdırmış biridir, makyözü de üstadtır, ellerine sağlık.

En "cool" makyaj: Rooney Mara

Siyah makyajının çok net ve makasla keser gibi çizgisel olması bir nebze ama, onu cool yapan tamamen şahsıdır. Selamlar efendim.

En marjinal makyaj: Tilda Swinton

Makyajı nerdeyse yok, nerdeyse dünya umrunda değil ve hala muhteşem. Çok üzgünüm makyaj küpü katılımcılar ama budur. Hani, budur yahu. Bunu yapın canımı yiyin.

En kötü makyaj: Michelle Williams

O göz altındaki ince ve derinliksiz kalem, dudaklarda nerdeyse olmayan renk, saçındakine bulaşmak bile istemiyorum. Ya çok pardon da, Golden Globe's here, hello?

Bakın çok kötü konuşmadım farkındaysanız, iyiler iyi. Genel olarak.. xx

2 yorum:

  1. Angelina ve Emma stonun'un makyajlarına bayıldım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Angelina'ya söz bile yok, hayranım sadece.

      Sil