21 Ocak 2015 Çarşamba

Milani 03 Berry Amore Allık İncelemesi//Review: Milani 03 Berry Amore Blush


Günaydın!
Instagram Amerika alışverişlerimden sonuncusunda son anda bu Milani allığı da siparişime eklemiştim. Milani'nin çok ahım şahım, süpersonik bir drugstore markası olduğunu ve allıklarını mutlaka denemem gerektiğini söyleyen bir çok blog yazısı okumuştum, merak ettim haliyle.
Sonunu başından söyleyeyim hikayenin madem; Tam bir fiyasko.





Turuncu-şeftali allıklardan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsunuz zaten. Ben de ismi BERRY olan bir allığın TABİ Kİ turuncu olmayacağını düşünerek bu rengi sipariş vermiştim. Sonuç: Koyu turuncu SİMLİ iğrenç bir renk. Berbat.



Hatta artık koyu kiremiti, turuncuyu da geçip kahveye falan da çalan bi renk. İçinde koca koca altın rengi sim parçaları var. Yani, daha ucuz bir kombinasyon, daha kötü bir renk olamazdı. Tebrikler Milani, hayatımda yanlışlıkla da sahip olmuş olsam aldığım en berbat allık oldu bu. Başarı tabi.
Berry Amore olayını da bir gözden geçirin isterseniz firma olarak. Berry? Bu renk?
Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum. Rezil bir renk, berbat bir simli yapı. Bu kadar.
.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder