26 Ocak 2015 Pazartesi

MAC Mineralize Rich "Dreaminess" Ruj İncelemesi//Review: Mac Mineralize Rich "Dreaminess" Lipstick


Günaydın! Herkese iyi haftalar diliyorum;
Bugünkü incelemese Mac'in Mineralize Rich serisindeki rujlardan Dreaminess üzerine olacak!

Good morning everyone, I hope you have an amazing week!
Today's review will be on Mac Dreaminess lipstick from their Mineralize Rich line.



Mac'in normal ruj serisi dışında kalıcı olarak piyasaya sürdüğü bu mineralize rich serisi sanıyorum ki 1.5-2 yıldır mevcut. Ben nedense ne rujun tüpüne, ne de renklerine çok fazla heyecan duymadım o sebeple hiç almaya kalkışmamıştım. Barbie/cotton candy pembeleri çok sevdiğim zaten biliniyor, ben de yine zevkimden şaşmadan o tarz bir rengin mineralize hali nasıl olur merakıyla Dreaminess'ı aldım.

I have never felt a strong excitement towards this second permanent lipstick line of Mac-apart from the original line. Neither the tube, nor the colors attracted me within these 1-5,2 years. But I wanted t try my all time fav lip color(Barbie/cotton candy pink) in a mineralize form. So I purchased Dreaminess.



Mineralize olunca tabi ki daha ıslak görünümlü ve nemlendirici (satin ya da amplified bir Mac'e göre) bir hal alıyor ki ben bu ıslaklık olayını hiç sevmiyorum, hele ki hakkını vererek kullandığım bu tarz renklerde. O yüzden benim için en sevdiğim rengin mineralize hali değil de zahmetsiz, pek kendini göstermeyen, öylesine sür çık tadında bir ruj.

It looks shinier and a bit more moisturizing than regular Mac lipsticks(satin and amplified specifically) when it's mineralize however I really dislike this wet-shiny type of look especially on my fav colors. For me, this is a kind of apply-n-go, no special attention, an average lipstick to wear effortless product.



Tabi ki, dünya üzerinde en en en en en sevdiğim ruj olan ve artık yıllardır her ruj postunda söylemekten adını eskittiğim Snob'la karşılaştırmasını yapacaktım zira benim için zaten olay Snob'a çok yakın bir rengi mineralize rich serisinden bulmaktı. Gördüğünüz gibi renkler oldukça yakın, ama Snob çok daha opak ve bir tık daha koyu. Dreaminess ıslak bitişli gül kurusu.
Kalıcılığının Snob'dan fazla olması teknik olarak zaten mümkün değil çünkü Snob Satin. O yüzden çok yerlerde olmayan bir kalıcılık ama yenileme gerektiriyor denecek türden.
Benim gibi Barbie pink rujları tüpten direkt olarak en opak haliyle sürmeyi sevmiyorsanız ya da fazla nude buluyorsanız bu aynı tonda daha sürülebilir bir alternatif olması açısından işinize yarayabilir.

Obviosuly I was gonna compore this with my all time fav-addiction-one and only Snob cuz I was accurately looking for a Snob color in mineralize rich line. So, as you can see, Snob's way more opaque and tiny bit darker whereas Dreaminess is wet-finish dirty rose color.
The persistency of Snob is much better than Dreminess but this's not a con-just a difference between the facts that Snob is satin.
If you don't like wearing out there Barbie pink doll-like heavy color, this might be a good alternative for you to wear the same color in a more settle way.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder