2 Ocak 2015 Cuma

ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE(Blonde) İncelemesi//Review: ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE(Blonde)


Günaydın!
Malumunuz, kozmetik dünyası son 1.5 yıldır Anastasia Beverly Hills'in kaş ürünleriyle çalkalanıyor. Önce Brow Wiz serisi kaş kalemleriyle sükse yarattı, şimdilerde de bu Dipbrow Pomade kaş jelleriyle. Maalesef Türkiye'de bulunmadığı için, sadece iç geçirmekle yetiniyordum başından beri, ama bu sefer fırsatını bulup siparişimi verdim. Karşınızda, blonde rengiyle Dipbrow Pomade!

Good morning everyone!
As you all know, Anastasia Beverly Hills has been rocking the cosmetics market for a long time with their brow products. Started with famous Brow Wiz brow pencil series, and now continuing with this Dipbrow Pomades. Due to the fact that it's not being sold in Turkey, I couldn't purchase it till now, but I found a chance and got it!




Anastasia (İngilizler okuduğunda Enısteyjia, Amerikalılar okuduğunda Enıstazya) ilk olarak yaklaşık 2 sene önce Sam Chapman'da gördüğüm, o zamanlar Brow Wiz serisi yaygın olmayan ama brow duo kaş farları oldukça ünlenmiş olan bir markaydı. Sonrasındaki sükse malum. Tabi ki her güzel şey gibi Türkiye'de yok, ve Instagram Amerika kozmetik satışı sayfalarından sipariş verebiliyoruz ancak.
Tabi bu işin riski rengi tutturamama ihtimali. Kaş konusunda renk en önemli şey, ve gözle görüp denemeden internet swatchlarına bakarak karar vermek suretiyle piyango oynuyoruz.

The first time I saw Anastasia was 2 years ago in a video of Sam Chapman using the brow duo, and then the Brow Wiz trend exploded. Because of the fact that we need to decide barely on the swatches on the internet, without actually trying, we're taking a ris of mismatching the color which is a absolute disaster in any case.






Göz kararı renk seçimlerinde benim handikapım her zaman en açığının bile koyu gelmesi olduğu için, açık gelme ihtimalini eliyorum. En açık renk olan Blonde bile bana biraz koyu olabilir diye oldukça kararsız kalmıştım ama korktuğum kadar koyu çıkmadı.

The handicap that I face with is the possibility of even the lightest shade would be dark for me, so I never experience anything "too light for me". Within this perspective, I ordered Blonde which is the lightest one but I still had doubts that it'd be too dark, fortunately it didn't.



Yüzümde hiç bir ürün yok, göz altımdaki koyuluktan anlıyorsunuzdur zaten. Sadece kaşı yapıp çekmemin sebebi, makyajla beraber kaşın çok daha naturel ve tamamlanmış bir şekilde gözükmesi ve tek başına kaşın en abartılı halinde duruyor olması. Yani, ben en abartılı, patlamış, tek odak kaşta şeklinde görmenizi istedim, makyajın her adımında daha da doğallaşacak olmasına rağmen bu hali bile benim için çok başarılı. O kadar kolay ve zahmetsiz bir şekilde hallettim ki, kalemle harcadığım zamanın yarısından fazlasını kurtarmışımdır. Tabi ki kalemle ince çizgiler, dolmamış yerlere ufak dokunuşlar yapmak çok daha kolay ve detaylı bir görüntü veriyor ama günlük kaş doldurma rutinimde benim için oldukça ideal olan budur.

I have literally not a single product on my face apart from this brow pomade. I wanted to make you see the only-brows kinda way of the product because in every step of your make-up routine, the brows will get more natural and blended into the whole look. The most obvious and out there look of the brows are like that one above, and I'm liking it even in this bareness. I saved lots of time in comparison with pencil or eyeshadow brow products. Obviously, the pencil gives you opportunity to get into more detail but for everyday application, this's the easiest and speediest way.



Son olarak, normalde kullandığım kaş ürünlerinin renkleriyle kıyaslama yapayım ki sizin için de bir referans olsun istedim. Soldan sağa Mac Fling(kalem), Mac Omega(far) ve Anastasia Dipbrow Pomade Blonde (jel). Tabi ki hepsi kalem ya da far olmadığı için karşılaştırmak pek de doğru değil, ama dediğim gibi en azından gözünüzle görüp kaşınızda deneyebileceğiniz renklerle kıyaslayabilmeniz için yararlı olacağını düşünüyorum. Anastasia jel olduğu için daha koyu gözükse de Omega'yı 2 kat geçtiğinizde çok daha koyu bir renk oluştuğu gerçeği de göz ardı edilemez mesela. O yüzden, farklı ürünler olduklarını göz önünde bulundurarak, jelin daha güçlü bir yapıda olduğunu bilerek kıyaslarsanız en doğru tahmini yapabilirsiniz kendiniz için.

Özetle, ben aşırı derecede memnun kaldım. Bu kadar memnun olacağımı düşünmüyordum çünkü kaşları çok yoğun ya da kalın olan biri değilim ve çok da etkileneceğimi tahmin etmiyordum. Kalemle gayet iyiydik, ama bu gerçekten başkaymış. Tabi ki gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

Lastly, I wanted to show the brow colors that I use normally in comparison with Anastasia one. From left to right: Mac Fling(pencil), Mac Omega(eyeshadow), Anastasia Dipbrow Pomade Blonde (gel). They are all in different formulas so it's not so valid to compare them, obviously gel will look stronge than eyeshadow, but as a color referrence you may get the idea.

To sum up, I literally loved this product. I didn't think that it'd make such a difference but it did. I recommend it, obviously!

xx


1 yorum:

  1. Kas konusunda oldukca takintiliyim kaslarim seyrek ve az ayrica yapay goruntuden hic hoslanmiyorum (bkz. Flormar standindako satis gorevlileri:D) bu markanin kasta en iyisi oldugunu duydum biliyorum ama turkiyeye gonderim yapan hangi siteden bulabilirim?

    YanıtlaSil