15 Temmuz 2014 Salı

Yardley Vücut Jeli ve Vücut Kremi İncelemesi


Günaydınnn!
Geçen hafta Gratis'ten gelen paketin içinden Yardley ürünleri çıktı ve açıkçası çok şaşırdım. Yardley'in Gratis'te satılmaya başlanacağını bilmiyordum, bilseydim sevinmeye çok önceden başlardım:)





Yardley çok köklü bir İngiliz markası, hatta İngiltere krallığının 1700'lerde tek kullandığı ve ticaretini yapan kozmetik markası. Bunları tabi ki önceden bildiğim için, Yardley görünce sevinçten delirmem pek şaşırılacak bir durum değildi. Üzerindeki royal amblemlerden anlayabiliyorsunuz zaten kraliyetle bağlantısını.

Gelen ürünlere geçersek; ilk olarak vücut kremini denedim. Bir kere, kokusu İNANILMAZ. Asla ağır bir kokusu yok ve temiz kokmayla hafif çiçeksi kokma arasında bir yerde duruyor Blue Orchid. Ellerimin kremi emmesi maksimum bir buçuk dakikayı almıştır. O kadar yapış yapış olmayan bir krem ki, tam yazlık.

Vücut jeli aynı şekilde kokuyor ama tende kalıcılığı kremden çok daha fazla. Rengi yok ve ben şeffaf temizlik ürünlerine her zaman daha fazla güveniyorum, bu da ayrı bir artısı tabi. Köpürmesi ideal, ve durulayınca beş yüz kere sudan geçmenize gerek kalmadan vücuttan çıkıyor. Duş jelleri genelde saçma bir şekilde çokça yıkama gerektiriyor arınmak için bildiğiniz üzere.

Gönderilen basın bültenini buraya kopyalamak yerine, her zamanki gibi en samimi hislerimi belirterek bitiriyorum ki BUNLAR HARİKA. Bir kaç farklı serisi daha var ve hepsini gidip alacağım, hiç şakam yok.

Gratis, çok teşekkürler!

1 yorum:

  1. Senin yorumların hep daha samimi geliyor bana, deneyeceğim:)

    YanıtlaSil