7 Temmuz 2014 Pazartesi

Pure Beauty BB Krem İncelemesi


Herkese iyi haftalar diliyorum!
Daha önceden Pure Beauty'nin CC Krem incelemesini yapmıştım hatırlarsanız, bugün de BB kreminin incelemesini yapacağım çünkü BB krem mevhumuna zerre sevgisi olmayan beni bile kendine aşık eden bir ürün.


Bilenler biliyor, sıkça bahsediyorum, ben yüksek kapatıcılık ve porselen görüntü seven bir insanım makyajda. O yüzden hafif fondötenlerle hiç aram yok. Cildimde sorun olduğundan değil, o kusursuz görünümü sevdiğimden. Bu sebeple zaten bana fondöten için fikir soran maillere de, makyajını yaptığım insanlara da ilk önerim belli başlı yüksek kapatıcılıklı fondötenlerim oluyor. Lakin, yazın sıcağında gerçekten cildimin nefes alamadığını hissediyorum, hele üzerine fondöten sürünce iyice boğuluyorum. BB kremler zaten bu maksatla var, ama ben hiç bir zaman BB kremci olmamıştım. Ta ki Pure Beauty'ninkini deneyene kadar.


Öncelikle, şu harika pembe için 10 saniyelik bir saygı duruşu rica edebilir miyim? Teşekkürler. İnanılmaz içimi açıyor koleksiyonumda dururken bile.
Ürün 30 ml, CC krem'den daha az çünkü o 40 ml, ama tabi 30 hiç fena değil. İçinde SPF42 PA var ki en önemlisi zaten bu, ama ben yine de altına güneş koruyucu sürüyorum.
Kokusu harika, Bulgarian Rose diye geçiyor. 
Yapısal olarak çok yoğun değil ama akışkan da değil, tam ortada. 


Elle uygulayabilirsiniz ama ben en iyi sonucu RT Stippling Brush'la yakaladım. 
Kapatıcılığı bir BB krem için çok çok iyi, bu kadar görünür bir kapatıcılık beklemiyordum. CC bu kadar kapatmıyor mesela, color corrector olması hasebiyle. Ama tabi ki bir fondöten kapatıcılığı yok-doğal olarak.



Tabi en önemli nokta renk meselesi. CC krem resmen turuncumsuydu ama yayınca bir nebze kullanılabilir oluyordu (benim rengim koyulaşıyordu tabi, ama genel olarak kullanılabilir bir ton). Ancak BB çok daha açık bir renkte ve yüzümde gayet hoş duruyor. 1 ton daha açık olsa tam ten rengim olabilirdi ama bu da hiç fena değil. 
Bu ürünü tam 1 aydır kullanıyorum, ve resmen elimden düşmüyor. Her makyajımda cilt makyajı için bunu kullanıyorum, fondötenler sonbaharı bekleyecek. 
Tek sorunu yağlı ciltlerde parlama yapmaya müsait olması. Benim cildim kurudan karmaya dönük olmasına rağmen bazen yağlanma hissediyorum. O yüzden hafifçe bir pudrayla üstünden geçmekten zarar gelmez.
Eğer benim gibi BB/CC düşmanıysanız, bir deneyin. Bunun çok başarılı bir ürün olduğunu göreceksiniz.
xx

*Ürün kendi paramla alınmıştır, firma tarafından gönderilmiş değildir. Tüm fikirlerim objektiftir.*

3 yorum:

  1. CC'den daha başarılı Pure Beauty'nin BB'si bence. bende severek kullandım. kendi spf'i de bana çok yeterli gelmişti. İlk bitirdiğim ten grubu ürün olacak bu :)

    YanıtlaSil
  2. Bildiğim kadarıyla drugstore ürünleri pek kullanmıyordunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru biliyorsunuz. Drugstore kullanmama sebebimi belirttiğim yazı ve incelemelerde söylediğim şey açıktı, kalitesiz bir şeyi yüzüme asla sürmem. Türk drugstore markaları, her ne kadar şu aralar atağa geçip gelişmiş gibi dursalar da, benim kesinlikle kullanmayacağım markalar. Keza yabancı drugstoreların çoğu da öyle. Gratis Wet n Wild getirdi ve ilk incelemelerini yapan bendim bildiğiniz üzere. Çünkü Wet n Wild drugstore demeye bin şahit, sadece fiyatı drugstore olan bir marka. Kalkıp da X marka drugstore'la aynı kefeye koyarsak saçmalamış oluruz.
      Şimdi gelelim Pure Beauty'e. Kore markalarını drugstore kapsamına almak tamamen yanlış bir şey çünkü ucuz olmasının sebebi içeriğinin ucuzluğundan çok ülke bazlı kozmetik fiyat averajıyla alakalı. Koreliler BB ve CC kremin ilk çıkışını yapan ve özellikle beyaz tenler üzerinde çok etkili ürünler çıkaran insanlar. O yüzden Kore kozmetiğini burada gördüğümüz drugstore markalarıyla eş tutmak mümkün değil.

      Sil