21 Temmuz 2014 Pazartesi

Kiehl's Online Alışveriş Deneyimim: Artıları ve Eksileri


Herkese iyi haftalar diliyorum;
Geçen hafta Kiehl's'dan telefonla sipariş vererek bir alışveriş yaptım çünkü bana yakın bir Kiehl's yoktu. Nette de telefonla sipariş deneyimi konusunda bir yazı olmadığı için herhangi bir geri bildirim görmeden sipariş verdim. Benim gibi Kiehl's'a yakın değilseniz ve telefonla sipariş vermeyi hiç yapmamışsanız (ben hiç yapmamıştım çünkü internet sitesinden kredi kartıyla alışveriş yapıyoruz genelde hepimiz) bu yazı sizin için faydalı olacaktır diye umuyorum.

Bu yazı hiç bir şekilde Kiehl's sponsorluğunda yazılmıyor, özellikle belirtmek isterim. Benim varlığımdan bile haberleri yoktur çok büyük ihtimalle. Her zamanki gibi yorumlarım tamamen şahsıma ait ve samimidir.



Geçen hafta, göz kremimin iyice dibini görmemle, ajandamdaki olası göz kremi isteklerimi gözden geçirmem bir oldu. Kiehl's'ın avokadolu göz kreminin methini yıllardır duymama rağmen, YSL göz kremimden çok memnundum ve değiştirmeyi düşünmüyordum. Lakin, bu aralar garip bir şekilde göz altlarımı yakmaya başladı sürünce. Ben de anında değiştirme kararı aldım.
Gel gelelim bana yakın bir Kiehl's olmadığı için internetten almak zorundaydım. Kiehl's'ın internet sitesine girdim ve satın almayla ilgili bir sekme aradım ama bulamadım. Onun yerine telefon numarası yazıyordu. Telefonla sipariş vermek çok garip gelmesine rağmen, ödemeyi nasıl yapacağımı öğrenmek için aradım.


Telefonla yardımcı olan hanımefendi çok nazik ve açıklayıcı bir şekilde bana ödemeyi EFT/havale yoluyla yapacağımı ve tüm bilgileri bana mail atacağını söyledi. Mail adresimi verdim ve kapattık. Bir kaç dakika sonra mail geldi ve hesap numaralarıyla ücret toplamı yazıyordu.
Tabi ki, göz kremi alırken YILLARDIR İSTEDİĞİM ama bir türlü almaya fırsatımın olmadığı Midnight Recovery'i de siparişime ekledim. Bu sefer benden kaçamazdı.:)


Perşembe günü bankaya gidip parayı yatırdım ve dekontun fotoğrafını çekerek benimle ilgilenen kişiye mail attım. İşlemimin onaylandığını söyledi ve yanında hangi ürünlerin testerlarını denemek istediğimi sordu. Açıkçası bunu ben talep etmedikçe sormalarını hiç beklemezdim, malumunuz Tükiye'de kozmetik testerı vermeleri için kavga dövüş bir dalaşa girmeniz gerekiyor ki onun bile garantisi yok. Ama Kiehl's farkını bariz bir şekilde ortaya koydu, benim için asıl puanı aldığı nokta burasıdır.



Denemek istediğim ürünleri belirttim ki biri annem için anti-aging özelliği olan nemlendirici ve kendim için şu aralar çokça ününü duyduğum peelingdi. Peelingler 3 taneydi, birini kullandık (iki kullanımlık çıkıyor, bereketli bir testermış). Annemin kreminin kabının şirinliğine vuruldum zaten, ayrıca tester için de bir dizayn yapmışlar yani.
Cuma günü kargoya verilen ürünler elime Cumartesi sabahı ulaştı. 3 lira kargo parası ödedim ve tataaam, ürünler elimdeydi. Güzelce paketlenmişlerdi ve hiç bir kırık çıkık ezilme büzülme yoktu.

Bu alışverişin bu kadar sorunsuz ve rahat olması benim için beklenmeyen bir şeydi çünkü telefonla sipariş vermek garibime gitmişti. Tek kötü yanı, direkt olarak havale yapmanız gerekmesi. Yani taksitlendirme vs. mümkün olmuyor. Onun dışında gerçekten çok memnun kaldığımı söylemeliyim. İlgilenen kişiler de oldukça bilgili ve nazik, yani telefonda baştan savma bir konuşma yapılmıyor.

Özetle, benim için sorunnsuz ve memnun edici bir alışveriş deneyimiydi. Eğer burada değinmediğim bir konu varsa lütfen sormaktan çekinmeyin.

Ürünlerin tek tek incelemeleri, kullanım sürelerinden sonra bloğumda olacak tabi ki. Şimdilik heyecanla kullanmanın 2. günündeyim. :)

xx

1 yorum:

  1. bunu duyduğuma çok sevindim bulunduğum şehirde kiehls yok ben de telefonla siparişi deneyim bakayım :) iyi günlerde keyifle kullanın...

    YanıtlaSil