23 Temmuz 2014 Çarşamba

Essie-Fiji Oje İncelemesi//Review: Essie Fiji Nailpolish


Merhabalar!
Essie ojelere olan ilgimin hiç olmadığı kadar arttığı bu dönemde, yeni aldığım Essie ojelerin incelemerini yapmak için heyecandan delirir oldum. Essie, pahalı ojeler sınıfına girdiği için, çok vurulduğum bir renk olmadıkça pek de almamaya çalıştığım bir markaydı. Ne oldu bilmiyorum ama bu aralar tam bir Essie delisiyim. Markanın açık ara en ünlü ojesi olan Fiji'yi geçen hafta edindim, ve incelemesini yapmaya hazırım!

Hey everyone!
This period of time is being the one that my attraction to Essie nailpolishes has fostered dramatically! I wasn't very into Essie due to its price range but I don't have any clue what has happened to me-I'm an official Essie obsessed right now. Last week I purchased the most famous nailpolish of the brand, Fiji, and I'm more than ready to review it!




Essie ojelerin harika kabartma cam logosu beni benden alıyor. Bu kadar sade ve bu kadar şık bir tasarım gerçekten çok cezbedici. Hele hele bir kaç tanesini yan yana dizince göz ziyafeti resmen. Fırçası, alıştığımız ojelerden daha kalın ama beni sürerken zorlayacak kadar değildi.

I adore the packaging of Essie nailpolishes-so simple yet so classy. The brush is wider than regular nailpolish brushes but it didn't caused me an application trouble.



Rengini beyaz olarak tanımlamak oldukça eksik olur çünkü kesinlikle kireç beyazı değil. İçinde pembelik var ve bu pembelik belli olmayan bir dozda değil. Pembe beyaz diye bir renk olsa, o bu olurdu. Zaten şişesinde bebek pembesi gibi duruyor. Bebeğin de bebeği bir pembe. 

Beyaz ve açık renk ojelerde her zaman olduğu gibi, sürmek oldukça dikkat istiyor. Kolay sür bitir tadında bir oje değil, ama bu tamamen renginden kaynaklı yapısından değil. Fotoğraflarda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz ve kesinlikle tek bir fırça izi bile kalmadı. İlk kat fırça izi doluydu ve ümidi kesmek üzereydim ama 2. katta tamamen yok oldular. 2. katı normalden biraz daha kalın sürerseniz fırça izi riskini azaltmış olursunuz.

Beyaza yakın ojelerin çok fanı değildim ama hiç abartmadan söyleyebilirim ki bu ojenin elimde duruşu tüm perspektifimi değiştirdi. Bittikçe tekrar tekrar alacağımdan emin olduğum bir ürün.

I can't describe this color by saying simply white because it's not washed out pale white by any means. It has pink in it which is strongly visible. Double baby pink I would say. :)

It needs a little bit more attention while applying as it's the same with all light colored nailpolishes. The photos above are the 2 coat application results. I didn't experience brush strokes but it is so possible to get with this color, so I would recommend making the second coat a bit thicker than normal.

I wasn't a massive fan of white-ish polishes but now I'm truly dedicated. I'll repurchase this color literally forever.


Ayrıca, kendileri muhteşem bir nail art zemini ojesi. Bu sponge nail art'ı Instagram'da paylaştığımdan beri almadığım soru maili kalmadı. Renk kombinasyonlarını istediğiniz şekilde seçebilirsiniz ve tırnağınızın uzunluğuna göre renk sayısını arttırabilir ya da azaltabilirsiniz. 

Unutmadan, ben bunu Boyner'den aldım ama Boyner'in online alışveriş sitesinde de var (orada 6-7 lira daha pahalı).

Lastly, it's also amazing as a base color for the nail arts. I did the one above and got tons of compliments!

xx

3 yorum:

  1. Çok tatlı cidden bu renk. Ben de çok benzeri olan Rimmel 60 Seconds Alaska yı aldığımdan boşuna bunu almayayım diye düşündüm ama bittiği an alcam=)

    YanıtlaSil
  2. dün gece ben de aynı renklerle aynı ombreyi yaptım, çok kötü durdu, sabah uyanınca sildim. sanırım tırnaklarım kısa olduğu için 2 renkle denemeliyim.

    YanıtlaSil
  3. tam açık renk oje arayışımdayken mutlaka deniyeceğim :)

    YanıtlaSil