26 Aralık 2011 Pazartesi

Yılbaşı: Altın Rengi-Siyah Göz Makyajı




Yılbaşına 4 gün kaldığına göre, biraz kalıplardan çıkıp gösterişli işlerin insanı olabiliriz. Normalde günahım kadar haz etmeyeceğim altın rengini yılbaşında kullanılması namına içtenlikle öneriyorum. Zira, yılbaşı ruhu denen bir şey var. Göz makyajı olarak altından siyaha geçen bir gradyasyon düşünüyorum ancak siyah size fazla koyu gelirse her zaman kahverengiyle tamamlayabilirsiniz altın rengini, kırmızı alt tonlu kahveler olmak koşuluyla. Mavi alt tonlu kahveler altın rengini tamamlamakta başarısızdırlar. Başlayalım o zaman.


Öncelikle Mac Rubeneaque paint pot'la gözümüzü altın rengine ve akmaya karşı hazırlıyoruz.

Daha sonra Chanel Topkapi isimli 4'lü far setinden olan açık altın rengini gözün tamamına, karıştırmadan sürüyoruz.

Daha sonra, Mac Gorgeous Gold'u Chanel'in üstüne sürüyoruz ancak gözün dış kısmına değil, sadece içine.

Daha sonra, her zamanki siyahımız olan Mac Carbon'ı Mac 224 fırçasıyla dış v denilen göz ucu kısmına sürüyoruz. Bunu yaparken, iç kısımdaki altın rengine değmemeye ve onu yok etmemeye özen gösteriyoruz. Fakat, baktığımızda gözün uç kısmında bir v şekli görünmeli.

Sonra, siyah olabilmekle beraber, Chanel'in 2012 mucizesi altın rengi eyeliner'ını ince bir hat şekline kirpik dibimize çekiyoruz.

Son olarak, Mac M35 takma kirpiklerimizi takıp, rimelimizi uygulayıp bitiriyoruz.Bu makyaj için ruj anlatmayacağım, seçim sizin olsun. Ben olsam, yoğun fuşya kullanırdım. Mesela Mac Rebel.

Hepinize bol makyajlı  bir 2012 diliyorum...Nice yeni yıllara sevgili follower'lar. xx

2 yorum: