17 Aralık 2011 Cumartesi

Lancome/Sephora Alışverişim

Alışverişlerden gidiyoruz bu ara, farkındayım.

Ancak, bu alışveriş Lancome alışverişi olunca bende akan sular duruyor. E demiştim zaten, mutluluk paylaşılır.Buyrun...










Lancome'un üçlü setini almış bulunuyorum. 2 mini boy 1 tam boy ürün olmak üzere; taptığım rimel Lancome Hypnose Drama, Lancome Bi-Facil göz makyaj temizleyicisi ve Lancome'un kült siyah kalemi. Göz makyaj temizleyicisi hayatımda gördüğüm en kaliteli göz temizleyicisi ve yıllar önce de kullanmıştım ama o kadar pahalı ki bir daha alamadım. Şimdi, yine beraberiz. Ah, mutluluk... Set-87 lira.




Lancome Artliner Eyeliner, benim hayatımın tek olmazsa olmazı, makyaj açısından. Bu, tüm makyajla iç içe olduğum yıllar içindeki 9. Artliner'ım. 1000 lira yapsın ben yine alırım, vazgeçilmezim. Ki fiyatı 10 lira düşmüş, mesuduz. Artliner-88 lira.


Sephora Concealer fırçası, yeni aldığım Studio Finish Concealer'la beraber kullanmak üzere aldım, büyük bir ihtiyacımı daha gidermiş oldum böylelikle. Fırça-32 lira.



Sephora ruj, tüm bu şeylerin yanında indirimle verdiler, fiyatı 23 lira. Göründüğü kadar koyu bir pembe değil, ve çok canlı durdu bende. Sevdim, iyi iş Sephora...

Lancome alışverişinin mutluluğuyla kahvemi yudumlarım, iyi cumartesi gecesi tanımım da budur. xx

2 yorum:

  1. Lancome kofresinden bende aldım,hypnose dramadan çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. :) benim top 3 rimelimden biri zaten h.drama, ama set olarak görünce ayrı bi aşık oldum. güle güle kullanalım o zaman:)

    YanıtlaSil