7 Aralık 2011 Çarşamba

Mac Alışverişi/Myth&Club


Uzun zamandır, ağır göz makyajlarıyla kullanmak için oldukça nude bir renk olan "Myth"i istiyordum ve sonunda aldım. Gerçekten, gerçek bir nude. Fotoğrafta elimin üstündeki hali pembemsi soft bir ton olarak gözüküyor ancak dudakta tamamen fondöten etkisi yaratıyor. Tam istediğim ton, tam istediğim finish(satin) ve tam istediğim mutluluk.


Ayrıca, günlük Mac renklerini hatim etmiş biri olarak biraz daha rengi belli olan bir far almak istedim ve hem günlük hem içinde renk kırıntıları olan Club'ı tereddütsüz aldım. Club, duo chrome bir far. Yani güneşte başka renk, gölgede bambaşka. Normalde kül kahvesi ama güneşte yeşil. Ela gözler için ideal yaratılmış resmen, gözlerim iyice yeşil görünüyor bunu sürünce. İlk kez "palet form Mac" görenler için, Mac paletim olduğu için paletler için özel olarak yapılan mıknatıslı farlardan alıyorum, o yüzden kabı yok. Yani bu normalde paletimin içindeydi, göstermek için çıkardım.




Fiyatları yazmamı istiyor izleyiciler, o zaman, ruj 42 lira far da normalde 42 ama palet formu 33.

Bir sonraki postum, hiç yapmadığım bir şey olarak, tüm makyaj koleksiyonumdan en sevdiklerimi fotoğraflamak ve yorumlamak üzerine olacak ve bu çok istek alıyor, daha fazla bekletmek istemiyorum isteyen bir sürü insanı. xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder