2 Eylül 2011 Cuma

Renkli Gelin Makyajı

Gelin makyajı serimin son ayağı olan bu postta öncekilerde bahsettiğim gibi ne açık ne de koyu olan, rengi öne çıkan bir gelin makyajından bahsedeceğim. Renkli gelin makyajı dediğimizde ben bir gelini mavi ya da yeşil farla düşünemiyorum. Tekrarlamak gerekirse: Gelin makyajı renkli olacaksa asla yeşil ya da mavi kullanılmaz! Zevk meselesi olsa ağzımı açmam, ama bu bir kuraldır zevke bakmaz. Zaten mavi farlı bir gelin kimin zevkine hitap ediyor bilmiyorum ama benim bloğumda benim yazdıklarımda böyle bir durum yok. Mavi farlı gelin olmuşsanız affola.

Yapacağımız makyaj, her göz rengine muhteşem giden şeftali renklerinden oluşacak. Esmerler içinse şeftalinin sonuna altın rengi ekleyeceğiz çok ama çok hafifçe. Başlayalım.

Daha önceki postlarda, daha doğrusu 2 post öncekinde görebileceğiniz gibi fondöten aşamalarını tek tek anlattım. Tekrar yazmayacağım. Göz hazırlığı kısmı da öyle. Direk göz makyajına geçiyorum. Şeftali tonu dediğimiz soft ama rengini belli eden güzel renklerden öncelikle en hafifini seçip tüm gözümüze sürüyoruz. Bu renk de Mac Expensive Pink.

Daha sonra, gözün göz yaşı kısmını 3'te 1'lik şekilde expensive pink'e bırakarak orta kısma daha turuncusu belli olan Mac Orange farı sürüyoruz. Dağıtmıyoruz.

Kalan uç kısmına da koyu şeftali/turuncu tonlardan Mac Coppering'i sürüyoruz ama uygulerken dış V denilen bölgede uygulamaya gayret ediyoruz.

Daha sonra temiz bir karıştırma fırçasıyla renkleri birbirine yediriyoruz ancak tonlarını kaybetmemeye özen gösteriyoruz. Eğer esmer ve koyu tenliyseniz, Expensive Pink için bıraktığımız ilk 3'te 1'lik kısma Mac Goldmine sürmelisiniz, inanılmaz bir fark yaratacaktır ve çok çok çok tatlı bir altın rengi, bilindiği gibi sim parçası değil yani.

Yanaklar için, konturu yaptıktan sonra, Mac Foolish Me allığı çok çok hafif sürüyoruz çünkü çok parlak ve yoğun bir renk. Bize sağlıklı bir şeftali tonu verdiği an çekmemiz gerekiyor fırçayı.

Dudaklar için de yine şeftali tonlarından en güzellerinden biri olan Mac Dressmaker, Dressmaker'ı öneriyorum. Bu ruj nedense bana kalemsiz sürülmeliymiş gibi geliyor.

Umarım bu seride istekte bulunan gelin adaylarına yardımcı olabilmişimdir. Çok mutlu olun, evliliğiniz şans getirsin. xx


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder