29 Ağustos 2013 Perşembe

Yeni Seri: MAC Farları İnceleme Serisi


Sonunda bu kadar yıllık bloğun açık ara en çok istenen serisini yazmaya başlıyorum. Elimdeki tüm Mac farları tek tek incelediğim bir seri olacak bu. Kısaca artı ve eksilerinden bahsedeceğim, sonuçta da almaya değer olup olmadıklarından. Upuzun postlar olmayacak yani. Kısa ve öz. En sevdiğim farları ya da aldığım için pişmanlık duyduklarımı ayrı ayrı yazma planım vardı ama bahsettiğim her far için farklı postlarda değişik sorular gelince, tamamen seri yapmaya karar verdim.
Elimde 19 adet Mac farı var, yani bu seri 19 postluk olacak. Ama tabi ki her gün bu seriyi yazmayacağım, sıkıcı olabilir. Serinin ilk postunda Woodwinked'i yazdım, buradan buyrun.
xx

2 yorum:

  1. Bu yazı serisi fikrini sevdim çok iyi olacak. Sende olan ve almak istediğim bir kaç far var yazıları gelince karar veririm :)

    YanıtlaSil
  2. ay yaşasın çok sevindim bide bi istek allıklar içinde yapabilirsin belki ama bunun benim allık manyağı olmamla hiç bi ilgsi yok gerçekten yok:P muck muck!

    YanıtlaSil