13 Ağustos 2013 Salı

Lady Gaga Duş Jeli, Kiko Far Paleti, Nyx Oje ve Gloss: Kazandım!


Merhabalar;
Fulya, nam-ı diğer Amaç Neydi (kendisi burada) bir çekiliş düzenlemişti. Kazananı ben oldum, yazının başından kendisine çok teşekkürler zira Almanya'dan yolladı paketi.

İçlerinde beni en çok heyecanlandıran Lady Gaga'nın Fame serisinin duş jeliydi. Kokusunu ve rengini cidden merak ediyordum. Paketi aldığım gibi açtım, ve rengi gerçekten siyahmış bunu gördüm:) Kokusu için tek yorumum: İnanılmaz.








İkinci en merak ettiğim şeyse Kiko far paletiydi. Kiko markasını Youtube'da Almanya'da yaşayan bir çok kişiden görmüştüm, ve merakım gittikçe katlanıyordu. Maalesef farlar yolda parçalanmıştı, ben de hepsini toz haline getirdim ve şu an rahatlıkla kullanılabiliyor. Koyu ve açık yeşilleri karıştırmış oldum, gayet de hoş bir renk oldu bence.





NYX Türkiye'ye geldiğinden beri mümkün olduğunca ürününü denemeye çalıştığım ama fiyatının Türkiye'de gereksiz bir şekilde fazla olması sebebiyle almak istemediğim bir marka olduğu için, ojesi de gloss'u da oldukça isabetli oldu. Gloss kullanmadığım için ve annem de bunu bildiği için hemen onun makyaj dolabına havale ettik. Ojeyse tabi ki benim. :)






Fulya, tekrar çok teşekkürler:)

xx

2 yorum: