9 Mayıs 2013 Perşembe

MAC Cherry Lip liner İncelemesi


Merhaba;

Mac'ten durmadan lip liner alan bir insan değilim, ama kırmızı ruj söz konusu olunca lip liner'sız uygulama olmayacağının bilincinde olduğum için, geçen eylülde doğum günü hediyesi olarak kendime MAC Cherry'i almıştım. Doğum günü hediyesi olan Mac ürünleri postum burda, bakmak isterseniz. Aldığım tarihleri ve varsa postları söylüyorum ki, hemen inceleme yapmadığım konusunda emin olun. Ürünü bazen ilk kullanışımızda çok hoşumuza gidebiliyor ama sonra nefret edip bırakabiliyoruz-pek başıma gelmese de, ya da tam tersi. O yüzden üstünden zaman geçtikten sonra inceleme yapmakta fayda var.





Yapısal özelliklerle başlayalım her zamanki gibi. Oldukça yumuşak, dudağınızı çizmeyen ve zedelemeyen bir kalem. Üstte gördüğünüz gibi, kalemin ucunu çok açmamaya dikkat ediyorum çünkü çok sivri uçlu kalemle dudak çerçevesi yapmak ya da içini doldurmak tam bir işkence. Yüzey geniş olunca oldukça rahat oluyor. Ayrıca ürünü ilk kullandığınız anda kalem kısmını kırmızıya boyuyor gördüğünüz gibi, yani aslında ucunun altındaki kısım normalde kırmızı değil, kullanınca anında kıpkırmızı oluveriyor. Kokusu yok tahmin ettiğiniz üzere.


Rengi oldukça koyu ve tok bir kırmızı ama bordo değil. Yani sürdüğünüzde "true red" dediğimiz gerçek kırmızıyı görebiliyorsunuz. Bu lip liner zaten kırmızı dudağı imza görüntüsü olarak kullanan bir çok ünlünün favorisi, hani ne kadar güdüleyici olur bilmiyorum, bende bir etkisi yok ama bilgilendirme maksadıyla söylemek isterim, özellikle Dita von Teese ve Gwen Stefani.


Cherry mavi alt tonlu bir kırmızı olduğu için, sarı alt tonlu turuncumsu kırmızılarla hoş durmuyor. Referans olması açısından, soldaki mavi alt tonlu bir kırmızı ruj, ortadaki Cherry, sağdaki de sarı alt tonlu bir kırmızı ruj. Görülebildiği gibi soldakiyle muhteşem dururken sağdakiyle pek de alakası yok. Ayrıca mavi alt tonlu kırmızılar dişlerinizi daha beyaz göstermekte çok başarılı, o yüzden bu da ekstra bir artısı.



Ben bu kalemin rengine aşık olduğum için, üstüne ruj sürerek bozmak yerine sadece kalem olarak kullanmayı tercih ediyorum. Tabi ki kırmızı rujlarımda çerçeveyi yaptığım kalem yine bu, ama sadece Cherry'i kullanmayı çok seviyorum, çok vibrant bir görüntü veriyor ve resmen dudaklarım yüzümde patlayan kısım oluyor. Ama tabi ki dudak kalemleri dudakları kuruttuğu için, altına hafif kırmızımsı bir balm kullanmakta fayda var. Ben de içinde SPF 15 olan Mac'in Gentle Coral isimli Lip Conditioner'ını kullanıyorum.

Uyarılar kısmına gelirsem; çok yoğun bir renk olduğu için ve özellikle de kırmızı olduğu için, her uygulamadan sonra çevresini kapatıcıyla geçmeniz ve pudrayla minik minik sabitlemeniz gerekiyor. Sabitlemeyince akmıyor, merak etmeyin. Ama söz konusu kırmızıysa bu adımı yapmanız gerekiyor, kırmızının hakkını vermek gerek. Yani bu dudak çevresine kapatıcı geçme ve üstüne pudra sürme kısmı bu ürüne mahsus değil, her kırmızı ruj uygulamasında yapmak gerekiyor.

Son cümle olarak, iyi ki almışım. Kırmızı ruju çok sık kullanan biri olarak, hayatımda gördüğüm en gerçek kırmızının bu olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle aldığınıza değiyor.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder