6 Eylül 2012 Perşembe

Doğum Günü Mac'lerim ^.^

Selamlar
3 Eylül'ün doğum günüm olması sebebiyle (21 bitti, huge deal), hediyelerden bir kısmı Mac oldu (evet şaşırmadınız), ve çok istediğim, uzuuuuuun uzun zamandır almaya yeltenip hep vazgeçtiğim fırçalara ve dudak kalemine kavuştum. Üstüne üstlük yeni bir de allığa sahip oldum. Yey!

Fiyatlarını istiyorsunuz biliyorum, baktım ve tahminlerime yakın çıktılar ama net fiyatlarını da yazacağım.

Mac Cherry Lip Liner (35 TL): Gwen Stefani ve Dita von Teese'in vazgeçilmezi, kült pin-up rengi... Hayatımda gördüğüm en "gerçek" kırmızı. Overdose happiness.






Mac 116 Blush&Contour Brush (84 TL): Açılı bir allık fırçam var ama bunun dışında daha yuvarlak uçlu, daha keskin alanlara hitap eden ve konturda çok başarılı olan116'yı çok uzun zamandır istiyordum gerçekten, benim için inanılmaz bir mutluluk oldu.


Mac 217 Blending Brush(58 TL) : Bende olan 224 blending işlemi için mükemmel ama blending'e başlamadan bir adım öncesi için bu fırçaya ihtiyacım vardı. 116 için sarf ettiğim tüm mutlu kelimeler bunun için de geçerli.


Mac Blushbaby Blush (68 TL): Kirli gül kurusu rengi, içinde çok hafif şeftalilik var. Geçiş mevsimlerinde elime ilk geçecek allıklardan. Nars Albatros'la kombinlenmesini şiddetle tavsiye ediyorum.




 -Dağıtmadan, ağır swatch-
-Dağıtılmış allık görünümü swatch-

Doğum günümü kutlayan ve yanımda olan herkes;
Hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.
xx

21 yorum:

  1. bu allık esmer tene yakışır mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmer tene önermeyeceğim bir allık çünkü görünmeme ihtimali çok yüksek. 2-3 ton daha koyusu hoş olabilir.

      Sil
  2. Dogum gunun kutlu olsun:)
    Shelby

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu seneler senin olsun inşallah. Kalbindeki gibi bir ömür diliyorum sana.

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsun! güzel günlerde kullan hepsini :)
    blushbaby allığı çok beğendim, bakıcam en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık çok tatlı evet, kesinlikle tavsiye ediyorum. Teşekkürler:)

      Sil
  5. doğum günün kutlu olsun :)
    banada bu ay biri beğendiğim mac rujları alsa keşke doğum günü hediyesi olarak çok mutlu olurdm :)

    güle güle sürüştür bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah çaktırmadan isteklerini belli et bence:) Teşekkür ederim:)

      Sil
    2. denemeyi düşündüm ama çakarlarmı bilmiyorum :)

      Sil
  6. doğum gününüz kutlu olsun =) dudak kaleminin rengine taptım. çok güzel hediyeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. ne çok soru soruyosun diceksin ama nabim bilgilerine güvendiğim birine sormak istiyorum umarım cevap verirsin

      sephora rujlardan beğendiklerimide yazmak istedim morluk mavilik varmı bunlardada söylersen çok mutlu olurum

      get rich,mmmm,ingenuous,love test,jealous,decolette,seduce

      belki alakasızdır mavilikle yada bu renklerde genel olrk bulunmaz bi fikrm yok çok bilgili değilim bilgilendirmiş olursun diye düşünüyorum :)

      Sil
    3. Estağfurullah, ama Sephora rujlarıyla aram pek yok :)

      Sil
  7. bu arada mac allıklar 60 tl diye biliyodum 43 tl demişsin frk ediyomu?

    YanıtlaSil
  8. yaa birde ben macte beğendgm rujlarn içinde mavilik yada morluk varmı bilmiyorum isimlerini yazıyorum umarım sen biliyosundur

    creme cup,mtyh,honey love,high tea,cherish,hot gossip( bu koleksiyonmu bilmiorum sn biliyosndur diye düşündüm)

    YanıtlaSil
  9. Güzel günlerde kullanın:) Allığın fiyatında yanlışlık var ,keşke hala 43 lira olsa ama 68 oldular:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın fişten bakmak zorunda kaldım, üstteki ürünle karışmış. :)

      Sil