4 Ocak 2016 Pazartesi

SIGMA F25 Tapered Face Fırça İncelemesi//Review: Sigma F25 Tapered Face Brush


Günaydın!
Hepinize tüm içtenliğimle harika bir yıl diliyorum, sağlığınız ve huzurunuz daim olsun. 2016'nın ilk yazısını övgülere doyamayacağım bir ürün üzerine yazmak istedim; kendisi Sigma F25 Tapered Face Brush.


Bu fırçayı Black Friday indiriminde almıştım Kozmela'dan. Gariptir ki sonrasında Black Friday fiyatı artmış olmasına rağmen, kampanyanın ilk saati yani geceyarısında bu fırça normal indirimden de daha düşük bir fiyata inmişti. Bir hata olduğunu düşünüyorum tabi ki, çünkü anında eski %50 bandına çıktı gece 2-3 gibi, ama ben şans eseri bu fırsatı değerlendirip bu fırçayı 39 (KDV dahil), evet 39 liraya aldım. İndirimsiz fiyatı 144 görünüyor şu an sitede. Bakınız, bu da sipariş geçmişimden ekran görüntüsü:


Demek istediğim odur ki; o akşam oldukça şanslıydım:) Normal fiyatı çok yüksek geldiği için gözüme, 1 seneye yakın süredir indirimlerdeki genel fiyatını kolaçan edip bir karar verme eğilimindeydim; o güne kısmetmiş.



Bu fırça zaten Sigma'nın yüz fırçaları arasında en çok övülenlerden biri; diğeri de F80 Flat Kabuki fırça, ki onun incelemesini de yapmıştım, buradan okuyabilirsiniz.

Ben yine de çok büyük umutlarla almadım çünkü gerçekten böyle bir fırçaya özel bir ihtiyacım yoktu koleksiyonumda; elimdekiler bu fırçanın yapabileceği her şeyi yapabilecek düzeydeydi. TAMAMEN YANILMIŞIM.

Ya bir fırça nasıl bu kadar işlevli ve HARİKA olabilir durup bana açıklayabilir mi biri acaba? Baktığımda allık uygulaması için çok çok büyük gözüküyordu, asla allık sürülmez diyordum, şimdi tüm allık fırçalarım rafa kalktı ve sadece bunu kullanıyorum. Nasıl güzel bir dağıtmak, nasıl dozunda bir renk vermedir o öyle?

Allıkla biter mi, hemen aydınlatıcıma da ufak bir dokundurup elmacık kemiği üstü uygulamamı yapıyorum ve tataaaam saniyeler içinde tüm işim tek fırçayla bitiyor. Reklam gibi geliyor kulağa değil mi? Hayır değil, bu fırça GERÇEKTEN mucizevi.

Kaç tane fırçam var artık sayısını bilmiyorum, bu saatten sonra beni etkileyebilecek bir fırçanın çıkması inanılmaz zor yani, ama bu fırça onu yaptı. Tam fiyatını versem bir gram üzülmezdim, o yüzden çok da içiniz acımasın hangi dönemde alırsanız alın. Tabi ki indirimde yakalamak çok hoş oluyor, ama fiyatını hak ettiğini düşünüyorum her şekilde.

Tabi her fırçayla yapılan makyajın bir de temizleme süreci var, ve temizlerken FOREO LUNA 2'yi kullanıyorum. İncelemesi için sizleri buraya alayım.

xx

3 yorum:

  1. 39 tl yi okuyunca şok oldum bu fırçayı ben de istiyorum ama fiyattan dolayı alamadım bir türlü takibe geçeyim bari yine :-((

    YanıtlaSil
  2. yeni tasarım! :)
    uzun süreli bir takipçi olarak yandaki kelime bulutuna da el atsanız -bence-daha da güzel olur. mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Çok güzel paylaşımlar yapıyorsunuz. Takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil