25 Ocak 2016 Pazartesi

Colour Pop "So Quiche" Far İncelemesi//Review&Swatches: Colour Pop "So Quiche"


Merhaba!
İncelemesini yapmadığım son Colour Pop farım So Quiche, hemen onun da incelemesini yapıp önümüzdeki farlara bakalım. :)




So Quiche, içerisinde pembe ve altın ışıltıları olan bir gri. Gümüş ışıltılı grilerden ne kadar uzaksam, altın gibi sıcak bir ışıltıyı içinde barındırıp kontrast yaratan grilere de o kadar yakınım. Hele hele beklenmeyen bir pembe ton da katılmışsa. So Quiche, bu yüzden sipariş listeme dahil ettiğim ve riskli olmayacağına inandığım bir renkti.


Şu grinin güzelliğine ve maviye çalmamasının asilliğine bakar mısınız ya? Böyle hafif bir duman filtresi koymuşsunuz da o bohem havayı vermiş gibi. Alırken grisine bu kadar tutulacağımı asla tahmin etmezdim; sadece sevdiğim o kontrast olacak sanmıştım. Ama bu fara HASTA OLDUM. Hiç bir crease rengi kullanmadan tüm göz kapağıma uygulayıp dağıtıyorum ve boom, anında günlük ağır olmayan smokey eye karşınızda. Bundan daha kolay dumanlı makyaj yaratabilen bir far görmedim, çok netim. Ayrıca komple mat grilerdeki dağıtma zorluğunu da elimine ederek hızlı ve başarılı bir günlük gri tonlu makyaja sahip oluyorsunuz ki daha ne istersiniz bu renk bir fardan zaten? Ha-ri-ka.

xx

1 yorum:

  1. Rengini çok beğendim diğer ürünler için de yorumlarını merak ediyorum takibe aldım bile
    bende blog açtım takip edersen ve destek olursan çok sevinirim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil