4 Aralık 2015 Cuma

MAKEUP GEEK Yeni Far Koleksiyonu "Cherry Cola" İncelemesi// Review: MAKEUP GEEK "Cherry Cola"


Günaydın!
Instagram'da takipçimseniz dünkü heyecan patlaması fotoğrafımı görmüşsünüzdür. Amerika'dan yaptığım dönemsel alışverişlerin en büyüğünü geçen ay yapmıştım ve dün elime geçti. Makeup Geek ve Colour Pop ürünlerin oluşan devasa bir paket geldi açıkçası.


Aldığım Makeup Geek farların yarısı yeni çıkan seriden, ve Marlena'nın bu yeni renklerin duyurusunu yaptığı videoyu gördüğüm an siparişini verdim. Olacakları biliyorum çünkü ben, en beğendiğim renkler anında satılacak ve sonra uğraşacağım bulmak için. Keza, öyle de oldu, "Kesin alıyorum çaresi yok." dediğim ilk renk daha benim aldığım gün tükendi ve serinin en ünlü rengi oldu. Şimdi onun, yani Cherry Cola'nın incelemesini yapıyor olacağım.


İsminin Cherry Cola olmasının sebebinin vişne çürüğü alt ton içeren bir kahverengi olması olduğu yönünde bir açıklama vardı ve aynı şekilde de olmuş.



Gördüğünüz gibi içerisinde vişne kızıllığı barındıran bir orta ton kahverengi kendisi. Mat gibi gözükse de içerisinde eser miktarda ışıltılar olduğunu belirtmek gerekiyor.


Renk dengesinin sağlanması konusunda başarılı bir iş yapıldığını düşünüyorum şahsen çünkü bu öyle bir renk ki fazla bordomsu olmaya çok müsaitken toprak tonunda bırakılması gereken ama içerisindeki kırmızılığı da yok etmeme konusunda kararlı olunması şart olan bir renk.
Benim şahsi zevkime TAMAMEN hitap eden ve "aşırı bordo" göz makyajı istemediğimde elimin direkt olarak gideceği bir ton. Yalnız, ben her zaman "aşırı bordo" dediğim skaladan yana olduğum için bana biraz fazla kahverengi gibi geldi. Blending işleminden sonra içerisindeki vişneyi biraz kaybettiğini düşünüyorum, belki bu yüzden kırmızılık yönünden beni 100% tatmin etmedi.
Ha kötü bir ürün mü? Asla değil. Bayılarak kullandım dünden beri 2 makyajımda da. Ama işte, cherry cola falan olunca biraz daha baskın bir vişnelik bekledim sanırım.

Uygulama ve pigmentasyonunda da hiç bir sıkıntı yaşamadım, ama ağır blendinge gelmiyor dediğim gibi. Kat kat renk atmanız gerekebilir çok blending yaparsanız.

Ünlü olmasını ve hep yok satmasını beklediğim bir renkti zaten, eğer almak isterseniz Aralık ortası-sonuna kadar stoklara gelmeyeceğini belirtip o günü bir yere not alıp çıktığı an siparişi bir şekilde vermenizi tavsiye ederek incelemeyi sonlandırıyorum.

xx

2 yorum:

  1. tam benlik bir renk çok beğendim güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle aldıklarını güzel makyajlarda keyifle kullanmanı dilerim. Benim de aklımda olan bir marka ancak yurtdışı ve kozmetik alışverişi ikilisi yanyana gelince ürküyorum biraz. Herhangi bir sorun yaşamamışın belliki, nasıl oldu:)

    YanıtlaSil