15 Nisan 2015 Çarşamba

URBAN DECAY TÜRKİYE'DE: İLK ALINMASI GEREKENLER


Günaydın!
Urban Decay, yıllar süren uğraş ve ses duyurma çabalarımız (hepimizin) sonucu Türkiye'ye, Sephora'ya geliyor. Tabi markaya takıntısı net olan insanlar, bir yolunu bulup daha fazla ödemeyi göze alarak Urban Decay ürünlerini yurtdışından getirtti bugüne kadar. Ben de aldıkça sizinle paylaştım, incelemelerini yaptım blogda, ama artık herkesin ulaşabileceği bir yerde olacağı için ufak bir derleme yapmak istedim. Benim şahsi tecrübelerim ve zevklerim doğrultusunda alınması gerektiğine inandığım ürünleri listeliyor olacağım.



Kullanmadığım ama keşke kullansam dediğim ürünleri dahil etmiyorum çünkü kullanmadığım bir şey için ilk alınacaklar derlemesinde kefil olmayı uygun bulmuyorum. Bahsedeceğim ürünlerin neredeyse hepsinin incelemesini ayrı ayrı yapmıştım önceden zaten; başlıklara tıklayarak o yazıları ayrı ayrı okumanızı tavsiye ediyorum.

NAKED



Listeye orjinal Naked paletiyle, yani Naked 1 ile başlamama şaşırmadığınızın farkındayım zira kendileri tüm Naked furyasını başlatan, fitili ateşleyen üründür. 12 doğal tonda far içeren paletin trilyonlarca swatch'u ve incelemesi internette var ve hepiniz az çok nasıl göründüğünü biliyorsunuz. Buna benim ekleyeceğim şey şu olur ki eğer UD farları ilk kez kullanacaksanız, başka bir paletten başlamanız tamamen hata olur. Naked'in muhteşemliğini ve kalitesini ilk aldığınız üründe görmelisiniz. Urban Decay benim için Mac'in kesinlikle üzerinde kalitede ve kalıcılıkta farlar üreten ender markalardan, yani benim Mac'le yıllardır süren gönül bağımın üzerine çıkabilecek olan tek marka demek doğru olur; tabi ki sadece far konusunda. O yüzden, şiddetle önerim İLK ürününüzün Naked olması yönünde.

NAKED 3 (Tüm Swatchlar ve İnceleme Yazısı için Buraya Tıklayabilirsiniz)


Naked palet serisinin şimdilik sonuncu ve en güncel ürünü, pembe ve gül kurusu ağırlıklı Naked 3 paleti. Ben şeker kız candy makyajları yapan biri hiç bir zaman olmadım, takipçilerim daha iyi bilecektir. O yüzden pembe far benim elimin en son gideceği fardır; hatta belki hiç gitmeyeceği. Ama Naked 3 yine bir ezber bozan fenomeniyle tüm pembe far kurallarını baştan yazdı. Bu pembeler o bildiğiniz pembelerden çok farklı özetle, ve kesinlikle alınması gerekenler listesine koyma konusunda bir dakika bile düşünmediğim bir kalitede.

NAKED BASICS 1&2 (İnceleme Yazıları için Buraya ve Şuraya Tıklayabilirsiniz)


Tüm farlarım çalınsa ve sadece bir ürünü geri alabilecek olsam, kesinlikle Basics'lerden biri olurdu. Bu kadar sık kullandığım, bu kadar övgü aldığım ve aynı oranda da kolay ve günlük renklere sahip hiç bir paletim olmadı, Basics dışında. Yığınlarca high end ürünüm var, ama hiç biri bu kadar vazgeçilmez değil benim için. Tüm Naked'lerimi tek bir Basics palete değişebilirim. Eğer bir tek UD ürünü alacaksanız, kesinlikle Basics (hatta direkt olarak Basics 1) olmalı. Kullanmayacağınız tek renk bile yok içinde, ve sadece bu avuç içi kadar paletle tüm göz makyajınızı ekstra hiç bir ürüne ihtiyaç duymadan yapabilirsiniz. Mucizevi. Daha nasıl anlatırım bilmiyorum. UD Basics üretimini durdurmayı aklından bile geçirirse olay çıkartırım, özet geçmiş olayım.

PRIMER POTION (İnceleme Yazısı için Buraya Tıklayabilirsiniz)


Naked furyası başlamadan önce Urban Decay'in açık ara en çok satan ürünü göz makyajı bazı olan Primer Potion'larıydı. Orjinal Primer Potion renksizdi, sonrasında 3 farklı renk ve çeşitte primer potion piyasaya sürdüler. Orjinali zaten muhteşem, o cepte, ama ışıltılı far bazı arayışındaysanız Sin'i kesinlikle denemeniz gerektiğine inanıyorum. İlk alınacaklar listesindeki bazlar kısmına orjinalinden sonra Sin'i gönül rahatlığıyla koyuyorum.

24/7 Glide On Eye Pencils (Ürünü İçeren Yazı için Buraya Tıklayabilirsiniz)


Ahh, işte göz kalemlerinin şahı kralı padişahı her ne derseniz o'su olan ürün. Ben jel eyeliner insanı olduğum için göz kalemlerini çok sık kullanmıyorum. Ama son santimine kadar kalemtraşla açıp kullandığın göz kalemi var mı, varsa nedir derseniz tereddütsüz Urban Decay'in 24/7 Glide-On kalemlerini gösteririm. UD Sephora'lara geldiğinde koşup yedekleyeceğim ve ilk kez alacağım o kadar çok renk var ki bu kalemlerin içinden, ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Bu kalemleri denemelisiniz. Daha kesin nasıl söylenir bilmiyorum ama sorgusuz sualsiz bir numaradır benim için 24/7 kalemleri. Ayrıca hiç bir yerde bulamayacağınız tonlar mevcut seride; kahverenginin bile en az 7-8 tonu var öyle diyeyim. Alın, asla pişman olmazsınız.

İlk alınacaklar listesi için biraz kabarık oldu biliyorum, ama bunlara sahip olmasam ve denediğim için ne kadar muhteşem olduklarını bilseydim, tüm yılın kozmetik harcamasını tek seferde yapar ve bunları alırdım. UD fiyatları büyük ihtimalle beklediğimizden biraz daha fazla olacak, sonuçta Türkiye bir vergiler ülkesi ve havaya ödediğimiz paraların haddi hesabı yok. O yüzden, pahalı olacağını göz önünde bulundurarak yavaş yavaş toplama yapacağımız gerçeğini kabul etmemiz gerekiyor. Bende neredeyse istediğim tüm ürünler olduğu için benim için çok büyük bütçelerde bir harcama gözükmüyor ama yeni başlayanlar için bir miktar göz korkutucu olabilir, hevesiniz kesinlikle kırılmasın.

Tekrar Urban Decay'in sonunda Türkiye'ye gelmesi şerefine kadeh kaldırıyor ve sevgilerimi sunuyorum.

xx

2 yorum:

  1. UD'nin Türkiye'ye gelme arifesinde çok yerinde bir post olmuş. bende naked palet ve far bazı var. herhalde bir tane de basic alırım dıe düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Bir yıl önce Naked 1 alarak başlamıştım Urban Decay 'e aşık olmaya; bir kaç hafta önce Naked 3 'ü aldım ama sen şimdi bana Naked Basics 'i de aldıracaksın. Kalemleri de geldiğinde bi mıncıklayayım bari.. Benim aklım rujlarında; özellikle Naked isimli olanda.

    YanıtlaSil