8 Nisan 2015 Çarşamba

REVLON Colorstay Moisture Stain 001 India Intrigue İncelemesi


Merhabalar!
Revlon'dan bir diğer dudak ürününün incelemesiyle karşınızdayım. Bu arada, beni bilenlerin çok net bildiği üzere drugstore'dan cildime sürecek şeyleri çok içime sinen bir içerik olmadıkça tercih etmiyorum (Rimmel benim için istisna olmuştu mesela, çok okunan incelemelerimden biridir, göz atabilirsiniz.), yani fondöten kapatıcı allık vs. O yüzden büyük ihtimalle Revlon'dan en çok dudak ürünü göreceksiniz bende, fondöten vs. değil. Yalnız, postun altına drugstore/high-end atışması yapmazsanız hoş olur çünkü bu tartışmalardan beslenip kendini tatmin eden bir güruh var. Sevgili takipçilerim için söylüyorum, bulaşmaya değmez.


Bu dudak stainleri ilk olarak YSL'in keşfedip piyasaya sürdüğü ve sonrasında aynı Chubby Stickler gibi bir sürü marka tarafından konsepti taklit edilen ürün grubudur bildiğiniz üzere. Tabi YSL çok pahalı olduğu için drugstore'un bu girişimi hiç şaşırtıcı değildi, beklenen bir hamleydi yani. Revlon da bu rüzgardan payını alıp Moisture Stain serisinden baya bir ekmek yedi açıkçası.


Seride oldukça canlı hatta neon diyebileceğimiz renkler var. Tek neutral ton London isimli olan nude renk hatta. Benim canıma minnet, her türlü bright renk itinayla satın alınır mottosuyla en öne çıkan pembeyi aldım, 001 India Intrigue.


Oldukça yoğun bir mavi alt tonu olan neonumsu bir fuşya kendileri. Sünger aplikatörle geliyor, ve hem dudak hem yanakta kullanılabiliyor (tüm stainlerde olduğu gibi).


Yapısı biraz garip. Üstteki fotoğrafta da görebileceğiniz gibi, üst üste kat verildiğinde jelimsi katı bir yapıya dönüşen yerleri oluyor. Dudakta eriyor tabi ısıyla, ama cidden garip bir jelleşme eğilimi var.

Stain olduğu için en büyük beklentimiz kalıcı olması yönünde tabi, ama bu ürün net bir şekilde bu açıdan sınıfta kaldı. Kalıcılığı asla bir stain ürünün yanına yaklaşabilecek düzeyde değil. Büyük bir hayalkırıklığı tabi, yani kapatıcının kapatmadığını düşünün, kalıcı olmayan stain de aynı işlevsizlikte.

Kokusu çok rahatsız edici bence, kimyasal ve plastik kokuyor resmen. Ayrıca kocaman süngerin hiç bir detay verme işlevi yok, o yüzden bu kadar canlı renkleri aplikatörle sürüp çıkmak tamamen imkansız. Ben kendi dudak fırçamla kenarları detaylandırıyorum.

Tek sevdiğim şey, tabi ki rengi. Oldukça başarılı bir ton olduğunu düşünüyorum, ve dudakta bu kadar parlak durmuyor. Mavi alt tonlu pembeleri sürmek isteyip biraz çekimser kalanlar için iyi bir alternatif olacağını düşünüyorum.

Belirttiğim gibi, yüzüme bu ürünleri değdirmediğim için allık şeklindeki performansı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama kalıcı olmadığından neredeyse eminim.

Özetle, kesinlikle 30 liraya değmez. Rengi dışında hiç bir başarısı yok.

xx



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder