20 Ekim 2014 Pazartesi

Yeni LANCOME Grandiose Rimel İncelemesi//Review: NEW LANCOME Grandiose Mascara


Herkese günaydın!
Lancome'a ne kadar sadık, ne kadar bağlı ve bir o kadar da hayran olduğumu bilenler biliyor. Lancome benim için annemden bana geçen high-end markaların en gözdesi. İlk makyaj malzemem de yıllaaaar önce Lancome'du, bu yüzden duygusal bir bağımız da var.
Tabi tüm bu duygusallığı geçersek, ne kadar kaliteli olduğu tartışmasız. Rimellerine ayrı bir ilgim olduğu da bloğun sıkı takipçileri ve bana rimel önerisi sormak için mail atanlar tarafından biliniyordur, Hypnose Drama hayatımın rimelidir.




Hal bu kadar sevgi doluyken, Lancome yeni bir maskara çıkaracağını müjdeliyor ve ben Türkiye'ye gelişini nasıl bekleyeceğimi düşünüyorum. Sabrın sonu selamet tabi, kendisi burada: Grandiose!



İlk dikkat çeken kısım tabi ki alışılagelmişin dışındaki tüpü. Alta doğru tombikleşen bir şekli var, üst kısımda da gradyen olarak griden şeffafa giden bir geçiş. Tabi şeffaflığın içindeki gül maketinin şıklığını atlamak olmaz, kendileri Lancome'un marka simgesi bildiğiniz üzere.


Şeklinden daha önemli bir farklılığı ürünün kendisinde görüyoruz, o da bu dalgalı, kıvrımlı fırçası!


Fırçanın üzerindeki çıkıntıların boyları eşit değil, uzunlu kısalı karışık şekilde diken gibi duruyor. Bu da asıl olayı zaten.


Fırçanın kıvrımlı olması (kesinlikle esnek ya da hareketli değil), 360 derece çevirerek bile her açıda kullanılabilmesini sağlıyor. Bu cümle bir anlam içermiyor gibi gözüküyorsa sizin için de, benim için biraz öyleydi çünkü, içinden bir prospektüsvari kağıt da çıkıyor.
Bu hareketleri normal fırçayla yapamıyor muyduk yani, farkı ne? derseniz, pek de yapamadığımızı söyleyebilirim. Yani düz fırçalarda ilk hareket tabi ki çok kolay, ama kirpiklerin burna yaklaşan yerdekilerine ulaşmak eziyet. Ayrıca el değiştirmeden diğer göze geçince açıda değişiklik yapmak da facia. Bu kıvrımlı fırçayla hepsi oldukça kolay oldu benim için.
Kullanım kolaylığının sağladığı sonucu tek kelimeyle özetlemek istiyorum: MUCİZE. Benim kirpiklerim oldukça kısa ve ince. O yüzden rimel konusu benim için turnusol niteliğinde. Bu rimel, resmen upuzun kirpiklere saniyeler içinde ulaşmamı sağladı. İlk uygulamamda garip garip şaşkınlık sesleri içinde seyrettim kirpiklerimi, pek inanamadım açıkçası. Resmen takma gibi, ama değil. They're Real bana bunu sağlayamamıştı mesela, sloganı bu olsa da.
Ayrıca kesinlikle akma, bulaşma gibi bir durumu yok ki bu çok şaşırtıcı değil çünkü Lancome'un hiç bir rimelinde bu sorunu yaşamadım. Çıta belli.
Çıkarmasının bu kadar kolay olacağını tahmin etmiyordum doğrusu. Hiç ovalamadan tek silişte çıkardım. Çok rahattı.
Tek kötü yanı şu ki, üst üste çok kat uygularsanız kirpikleri birbirine yapıştırıyor. Ama kat kat uygulamanıza gerçekten gerek kalmıyor zaten, ilk seferde istediğiniz görüntü karşınızda oluyor.

Özetle, ben bu rimele taptım. Gerçekten aşk yaşıyorum şu an. Lancome beni yine yanıltmadı, muhteşem bir iş başarmışlar.

Ürünü ben 89 TL'ye aldım, aldığınız yere göre fiyat değişiklik gösterebilir.

Herkese iyi haftalar!

xx

3 yorum:

  1. Kirpiklerde de duruşunu çok merak ettimmm! Nerden aldınız peki? Ben fiyatını daha yüksek diye biliyordum:/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, MAC Haute Naugthy Lash ile kıyaslayınca kıvırma özelliği nasıl?

    YanıtlaSil
  3. Bir süredir ben de bu rimeli merak ediyorum farklı fırça yapısıyla beni kendine çeken bir ürün oldu en kısa zamanda bu yazının üstüne almayı düşünüyorum:)

    YanıtlaSil