2 Ekim 2014 Perşembe

Sonbahar Vazgeçilmezlerim//Autumn Essentials


Merhabalar!
Tez koşturmalarım ve Ankara-Bursa mekik dokumalarım neticesinde blogda daha az post görüyorsunuz bu aralar, ama merak etmeyin kısa bir süre içinde normale dönecek.
Sonbahar tartışmasız en sevdiğim mevsim, ve yazın renklerinden sonbaharın buğusuna geçmek benim için oldukça kolay. Renkli kozmetiklerimde ufak tefek değişiklikler yapıyorum herkes gibi ben de, daha soğuk ve pastel tonlara doğru gidiyorum. İşte o ufak tefek değişiklikleri ve Eylül'de sürekli kullandıklarımı sizinle kısaca paylaşmak istedim. Cilt ürünleri ve cilt bakımı dahil değil zira onlarda genelde aynı ürünlerle gidiyorum.

Hey y'all!
I've been posting less nowadays cuz I'm really focused on my master's thesis, but it'll turn into normal cycle soon.
Autumn's my fav season so it's not hard for me to leave summer back. I turn my make-up routine to more fall-ish, pastel tone looks and I'll share some of those with you in this post. Enjoy!









Peki sizin sonbahar vazgeçilmezleriniz ve favorileriniz neler?

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder