2 Nisan 2014 Çarşamba

Wet n Wild Cool As A Cucumber Far Paleti İncelemesi//Review: Wet n Wild Cool As Cucumber Eyeshadow Trio


Merhabalar!
Türkiye'de satılmadığına ciddi anlamda üzüldüğüm Amerikan drugstore markalarının en önde geleni Wet n Wild'ın 3'lü farlarını çok övüyorlardı, ben de uzun zamandır fırsatını kovaladığım Cool As a Cucumber üçlüsünü Instagram'da bulunca hemen sipariş ettim.

Hey everyone!
Wet n Wild's the American drugstore brand which's not being sold in Turkey uınfortunately. I've been hearing lots of good stuff about these trios so I got a chance to purchase it from an Instagram seller.





İçerisinde açık nane yeşili (mat), koyu çimen yeşili (ışıltılı) ve koyu mor(ışıltılı) bulunuyor. Browbone (kaş altı) için açık nane yeşili seçilmiş olması da ilginç tabi, kim o rengi kaş altına sürer orası meşhul. Her neyse, renklerin üçünü de çok sevdim. Maalesef yeşil bir süre sonra uçuyor, yani rengini kaybediyor bir kaç saat sonra. Ama mor ve açık nane yeşili gayet iyi performans sergiliyor. Oldukça ucuz bir drugstore ürün için cidden başarılı. Diğer paletlerin hepsini alıp seriyi tamamlamayı düşünüyorum aslında, içerisinde hiç kullanmayacağım renkler olsa da garip bir şekilde seri tamamlama isteğim var Wet n Wild farlarıyla ilgili. Sizin kullandığınız Wet n Wild far paletleri varsa lütfen aşağıya yorum olarak yazın!

It includes a mint green(matte), dark green (shimmery) and dark purple(shimmery). It's ridicilious to put mint green as a browbone color but whatever. I love the colors, but the green one fades away after couple of hours. But it performans really good for a cheap drugstore trio. I,'m planning to complete these eyeshadows by purchasing all of them. If you have any recommendations, please leave a comment below.

xx


13 yorum:

  1. Güle güle kullan.Ben de 5-6 tane paletini aldım.Gayet memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Fiyata göre gayet iyiler evet

      Sil
  2. evet benim de hiç kullanmamakla birlikte hepsini almak gibi bir isteğim var şu anda :-))

    YanıtlaSil
  3. Mat dudak urunleri farlarina kiyasla cok daha basarili bence, harika pigmentasyonlari var. Farlarina pek isinamadim dogrusu.

    YanıtlaSil
  4. Renkler güzel gerçekten güle güle kullanın ancak ojeyi daha çok beğendiğimi söylemeliyim :) Çok tatlı bir rengi varmış. Nedir markası numarası?

    YanıtlaSil
  5. 3'üde harika renkler,güle güle sürüştür tatlım.

    YanıtlaSil
  6. Nolur " Yankee Candle " istanbulda nerde satıldığını bana söyleyin uzun zamandır arıyorum lütfen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İstanbul'da Tepe Nautilus'tan almıştım ama bir çok yerde var sanıyorum ki.

      Sil
  7. Merhaba;
    Ben de tesadüfen instagram satışında silent treatment ' a rastlayıp almıştım. Renkler günlük kullanıma uygun, abartı değil, pigmentasyonları güzel, biraz tozutuyor palet içerisinde ama ben çok sevdim hatta gaza gelip beautyjoint'ten bir tame comfortzone sipariş ettim.

    YanıtlaSil