24 Nisan 2014 Perşembe

Amerika Ürünleri İnstagram Alışverişi+ Maybelline Stick Allık Master Glaze İncelemesi//Review: Maybelline Master Glaze Blush Stick


Merhabalar!
Türkiye'de olmayan/sadece Amerika'da satılan ürünleri Instagram'daki bazı hesaplardan alabiliyoruz bildiğiniz üzere. Ben de sıkça bu hesaplardan alışveriş yapıyorum.

Hey guys!
As you may or may not know, we, in Turkey, don't get every single product that was released and sometimes we need to buy them from the sellers on Instagram. I often do such purchases.




Bu alışverişimde üç adet ürün aldım, üçünü de çok istiyordum ama bulmak o kadar kolay olmuyordu. Bulduğum an sipariş verdim ve ertesi gün elimdeydi. Bugün ürünlerin ilkinin incelemesini yapacağım: Yeni Maybelline Master Glaze Stick Allık.

I bought 3 items and I'll be reviewing the first product today: Maybelline Master Glaze Blush Stick 




5 rengi var diye biliyorum, bendeki 50 numara Make a Mauve. Şarap rengi diye tanımlayabilirim, zaten hepsinin içinde beni direkt olarak kendine çeken renk bu oldu.

I think there're 5 colors on the range and mine is in the shade Make a Mauve. It's a true wine color.






Rengine ciddi anlamda BAYILIYORUM. Açıp elime ilk swatch yaptığımdaki hayranlık hissini her sürüşümde hissediyorum, öyle diyeyim. Yapısı, krem olması yüzünden oldukça yumuşak ve cilde yedirilmesi çok çok kolay. Bazı krem yapıdaki allıklar yanakta parça parça kalabiliyor ama bu çok rahat dağıldı.

I truly ADORE the color of this blush. I fall in love with it every single time that I apply. It's so soft and silky due to the fact that it's a cream product but sometimes cream blushes may look so chunky and unflattering on the face. This one blends so well.



Bu kadar doğal duran bir krem allığım hiç olmamıştı, gerçekten karda yürümüş de yanaklarınıza kan gelmiş gibi bir görüntü veriyor, sağlıklı yanak görüntüsü özetle. O kadar sevdim ki aldığımdan beri her gün kullanıyorum. Tek negatif yanı, çok az ürün barındırması. Şiddetle tavsiye ediyorum.

I don't have such cream blush that looks so natural. It gives you a healthy redish skin look, as if you walked on a snowy cosy day. I loved this so much that I wear this every single day. The only downside is that it's only 6.8 g. I strongly recommend buying this.

xx

16 yorum:

  1. Kabinda cok koyu gelmisti ama yanaginds harika durmus cidden, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aaay gerçektende rengi tende çok güzel duruyormuş. :)

    YanıtlaSil
  3. Ay inanmiyorum bu senmisin :) nekadar guzelsiiiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah utandııııım:) Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Bende hangi hesaptan alışveriş yaptığını merak ettim. Yeni bir instagram kullanicisiyim da :-)

    YanıtlaSil
  5. Cok güzelsin masallah :) almanyadada satilmiyor bu allik, rengi cok güzelmis, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Video çekmeye başla lütfen !! Çok istiyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar baskılar arttı bu konuda, üzerinde düşünmeye başladım gibi:) Çok teşekkür ederim, destek görmek çok güzel :)

      Sil
  7. Ludoshemakeup:) Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. yurtdışı blogger'larda görüp emin olamamıştım ama yazını okuduktan sonra alasım geldi benimde.merak ettiğim elle mi yoksa fırçayla mı uyguluyorsun? bu arada bende beklerim bloğuma.sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil