15 Şubat 2012 Çarşamba

Mac Alışverişi: Daphne Guinness /Azalea Blossom



Mac'in Daphne Guinness koleksiyonundan istediğim tek şey vardı, o da Azalea Blossom. Koleksiyon çıktığı anda Mac'e ulaşabilecek durumda değildim ve koleksiyonu kaçırmış olma ihtimalimin olduğunu biliyordum ve bu "ombre allık" hep içimde kalacaktı. Bugün anneciğimle gittiğim Mac'te, onun güzel şansına son bir tane kaldığını öğrendim.


Allık, normal Mac allığının 2 katı civarı büyüklükte. O yüzden 77 lira fiyatı normal karşılamakta fayda var. En önemli özelliği ombre olması, yani içinde 3 ayrı ton var. Açık pembeden paşlayıp koyu pembeye sonra da lavanta moruna gidiyor.


Aldığım için inanılmaz mutluyum, gerçekten günün ödüllerinden biri oldu. xx

5 yorum:

  1. Ben de çok beğenmiştim bu allığı. Koyu olan da çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eevet o da güzeldi ama benim tenim çok açık olduğu için koyu olan fazla kaçardı, zaten koyusu kalmamıştı:)

      Sil
  2. Çok şanslısın. Mac'in Ombre allıklarına bayılıyorum. Bir de sanırım ripe peach isimli bir ombre vardı daha önceki koleksiyonlarda, o da çoookkk harika bir şeydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet onu hatırlıyorum, bende yok tabi, ben hep görüp görüp paraya kıyamıyordum ilk kez aldım ombre allık, çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Bende de bu allık var. Ama ben Elca'dan almıştım 20 TL'ye hihihhi:) Çok mu pisliğim, eveeeetttt. Şaka bir yana güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil