10 Ocak 2021 Pazar

MAC Frosted Firework 2020 Yılbaşı Koleksiyonu "Heart Goes Boom" Ruj İncelemesi

 


Merhabalar!

Mac'in klasikleşen yılbaşı serisi, 2020'yi bitirmek için Frosted Firework ismiyle, parıltılı uçuk pembeli simli bir konseptle karşımıza çıktı.


Mac'in yılbaşı koleksiyonlarına son 3 yıldır pek yükselemiyorum açıkçası, kendini tekrar etmenin yanında kalite olarak da çok umut vaadetmediklerini gördükçe soğuyorum. Bu koleksiyonu da tamamen atlamak üzereydim ki sevgili eşim bana bu ruju hediye etti. İyi ki de etmiş açıkçası!



Öncelikle, paketlemenin ve ruj tüpünün dizaynının gerçekten çok lüks hissettirdiğini ve öylesine yapılmış olmadığını(bazen Mac'te rastladığımız üzere) söylemem gerek. Rengi zaten efsane, ama üstündeki simli havaifişek desenleri...Muazzam.



Rujun rengini oldukça yoğun bir fuşya olarak tanımlayabilirim ancak alt tonu mavi değil sarı. O yüzden pıt pıt diye hafifçe uygularsanız tatlı bir pembelik veriyor fotoğrafta benim yaptığım gibi.

İşin anlam veremediğim kısmı, mat seriden olması ama dümdüz satin bitişli olarak gözükmesi ve hissettirmesi. Mat dediğinizde bir Ruby Woo düşünün mesela, bunun onla alakası bile yok. Ne kurutuculuk ne de zor sürüm. Gayet satin, o yüzden pek anlam verebilmiş değilim bu kısma açıkçası. İnternette araştırdığımda da bazı serilerde satin bazılarında matte yazdığını farkettim, daha da garip.

Sonuç olarak beni aşırı mutlu eden bir hediye olmasının yanında, renk olarak beni ihya ettiğini de söylemem gerek. Serinin diğer rujları nasıldır bilemiyorum ancak bu renge çok rahat geçer not verebilirim. Rengin tatlılığı.... Alma niyetiniz varsa tereddüt etmeyin derim.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder