12 Kasım 2015 Perşembe

MAC Brave Ruj ve In Control Dudak Kalemi İncelemesi//Review: MAC Brave Lipstick&In Control Lip Liner Duo


Günaydın!
Malumunuz Kylie Jenner sağ olsun bir yıla yaklaşan bir süredir dudaklarda kahvemsi gül kurusu renk en çok tercih edilen makyaj trendi oldu. Kendisinin şahsi söylemi üzerine Mac'in Brave ruj ve Soar dudak kalemi stokları her yerde tükendi, bulmak mucize meselesi.

Soar zaten ülkemizde satışta olmayan bir renk, o yüzden Türkiye'de bulma umudu hiç olmadı, ancak Brave satışta olan bir ruj-du; bu furya başlayana kadar. Artık burda da ruju stokta bulmak imkansız hale gelmeye başladı.

Ben de olsa olsa havaalanlarındaki Mac'lerde olur diye düşünüp hem Atatürk Havaalanı duty free'sindeki, hem de Heathrow havaalanındaki Mac'lere bel bağladım. Atatürk'te ikisi de tükenmişti, Heathrow'da şans eseri son 2 Brave'den birini aldım ama Soar stoklarının hiç dolu durmadığını ve bulmanın pek mümkün olmayacağını söylediler. Ben de ordaki çikolataya batırılmış tenli Mac çalışanı güzelliğe dupe sordum, hani Soar'a yakın olsun Brave'le kullanayım diye, ve In Control dudak kalemini önerdi. Çok sorgulamadan aldım açıkçası, çünkü uçuş zamanı yaklaşıyordu ve açtım, alayım olmadı başka rujla kombinlerim dedim içimden.


Türkiye'ye dönünce açma fırsatı bulup beraber uyguladığımda gerçekten daha iyi bir uyum olamayacağını düşündüm; belki Soar bile bu kadar uyumlu durmazdı benim tenimde bilemiyorum. Resmen birbirleri için yaratılmışlar.





Brave, pembe-bej olarak geçiyor ama bence Türkçe'de Brave'i gayet de güzel tanımlayan gül kurusu şeklinde bir renk mevcut. O yüzden bundan sonraaaa, o Mac'in sitesineğğğ, gül kurusu yazacaksınız duydunuz mu hağ? Ay sapıttım. Neyse.


In Control ise, bir tık daha kırmızı alt tonlu olduğu için daha kahverengi duruyor tek başına uygulandığında. Merak etmeyin, ikisini birlikte kullandığınızda resmen aynı renge dönüşüyorlar. Ayrıca, bu rengin alametifarikası olarak dudakları da bir nebze büyük gösterdiğini düşünüyorum-tabi ki overdrawing yapmadan, normal dudak çizgisinde dudak kalemini çekmemize rağmen.

Tüm sonbahar-sonu sezonumu domine eden, kendilerinden başkasını kullandırtmayan bir ikili oldular. Yalnız bitince ne olacak bilemiyorum. Stoklar her şekilde bomboş. Ayrıca Mac'in dudak kalemleri zaten çok pahalı, bir de Pro Longwear serisinden olunca iyice pahalılaşıyor, tekrar almak için kendimi biraz birikime yöneltmem gerekecek açıkçası.

Alınız, aldırınız. Harikalar.

xx

4 yorum:

  1. Ben de gecen sene almistim Brave i.Bence de tam gül kurusu bir renk.cok bayilarak mi kullaniyorum hayir cunku sanki yasli bir ton geliyo nedense hep bana😜 kinda sexy tonlarini daha cok seviyorum sanirim.Bu kadar populer olmasina sasirdim acikcasi gecen sene her mac te vardi☺️

    YanıtlaSil
  2. Renkler cok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Mac Soar dudak kalemini mayısta Cevahir Mac'ten aldım. Kylie Jenner'da gördüğümde de değil, tamamen bir arkadaşımı beklerken oyalanmak için girdiğimde aaa ne güzelmiş rengi diyip elemanın "bu ara çok popüler Kardashianlar kullanıyor." falan demişti o zaman öğrenmiştim hatta :) . 10 gün önce de yine bir arkadaşımla buluştuğumda "dudağındaki ruja bayıldım demesiyle kendimizi en yakındaki Kanyon Mac'e attık hemen aldık çıktık. Bulamıyorsanız bu iki mağazayı bir arayın derim.
    Bu arada rjun rengine bayıldımmmm güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Renkler çok çekici hakkaten ilk fırsatta bakıcığım burada daha bi emin oldum <3

    YanıtlaSil