15 Mayıs 2015 Cuma

ILLAMASQUA "Hollow" Krem Pigment: Beyaz Ten İçin Açık Ara En İyi Kontur Ürünü


Günaydın!
Instagram'dan beni takip ediyorsanız biliyorsunuzdur, son yurtdışı seyahatinde gittiği yerde (Dubai) Illamasqua olduğunu farkedince sevgili nişanlıma bu ürünü almasını söylemiştim, sağ olsun hiç mızlanmadan gidip bulmuş.



Illamasqua'yı takribi 6 yıldır takip ediyor ve her yeni lansmanında wishlistime bir yenisini ekliyorum. İlk yazılarımdan biridir Illamasqua, seneler geçti ve hala aynı hayranlığı hissediyorum markaya karşı. Ama hiç fırsatım olmamıştı ve yavaş yavaş umudumu yitirmeye başlamıştım açıkçası.




Ilamasqua'nın ne kadar özgün ve eşsiz bir marka olduğunu biliyorsunuzdur çok büyük ihtimalle. Teatral makyaj ekolünden geliyorlar, yani Ben Nye ve Kryolan gibi, o yüzden her türlü ekstremiteye uygun ürünleri var. Aşırı beyaz tenli olmak da bir ekstremite ana akım makyaj skalası için, o yüzden hiç bir yerde bulamadığımız ne varsa Illamasqua çoktan yapmış ve satışa sunmuş oluyor.



Artık malumun bininci ilanı olarak pale skin kategorisine uygun, tonu tam istediğimiz gibi olan bir kontur ürünü arayışının da çözümünün Illamasqua'da olduğunu yıllardır bilmeme rağmen ulaşılabilir olmadığı için ulaşabildiklerimin içerisinde aradım soğuk tonlu kontur ürünlerini. En yakın match NYX Taupe benim için, bir sürü kez dile getirdim ve inceleme yazısını da yazdım zaten. Ama hala bir şeyler tam değil gibi hissediyordum, Illamasqua orjinalliğine bizzat ulaşmadan da rahat etmeyeceğim belliydi zaten.





Evet, karşınızda beyaz ten için açık ara en iyi kontur ürünü olarak bilinen ve neredeyse 10 yıldır onu tahtından edecek tek bir ürün bile piyasada olmayan renk: Hollow. Nerede okursanız okuyun, hangi incelemeyi araştırırsanız araştırın her kapı Hollow'a çıkıyor, emin olun.



Artık milletçe turuncumsu bronzerlarla kontur yapılmaması gerektiğini uzun uğraşlar sonucu öğrendiğimize göre, evet ben 5 yıl önce makyaj katliamları serimde bunları yazarken daha ortada kontur furyası yoktu ve bu kadar blogger da yoktu-geç olsun güç olmasın diyelim, bu tonun ne kadar "değerli" olduğunu da az çok tahmin ediyorsunuzdur.  Grimsi açık renk kontur rengi krem pigment; daha fazlasını söylememe gerek bile yok.


Krem olması tabi ki bir çok açıdan çok büyük avantaj sağlıyor ama en büyük avantajı kontur doğallığını verebilme kısmında. Kalıcılık zaten her krem üründe olduğu gibi toz ürüne oranla çok daha ileride. Yüzünüzde anatomik olarak gölge nereye düşerse daha estetik olur diye düşünüp oraya uyguladığınızda başka hiç bir uğraşa girmenize gerek kalmıyor, Illamasqua her şeyi düşünmüş sağ olsun.

Çok açık tene yatırım yaptıklarını bildiğim için bulamadığım her tonda Illamasqua'ya bakarım, ama Hollow herkes tarafından bilinen ve keşfi uzun sürmemiş bir hazine. O yüzden bir çok incelemesi, uygulama videosu vs var. Öyle çok ücra köşeden bilinmeyen bir ürüne bel bağlamadım yani. Illamasqua olan her yerde bulabilirsiniz.

Tek şaşırdığım kısım boyutu oldu. Kare dizayn Illamasqua patentli, ama o karenin bu kadar minik olacağını düşünmemiştim. Ürün 8 gr ve fiyata oranla oldukça tuzlu bir miktar. Ama bu tarz özel tonlara her şekilde verilebilecek bir fiyat diye düşünüyorum.

Ben Hollow'a görmeden aşık olmuş biriyken, şimdi bizzat kullanarak aşkımı pekiştiriyorum özetle. Hiç bir kusuru yok, ki bunu çok az ürün için söylerim. Hayalimdeki kontur ürünü artık gerçeğimde. Daha şiddetli tavsiye ettiğim bir ürün olamaz. Kefilim.

xx

4 yorum:

  1. Oyle anlatmissin ki aklimdaki sorulara cevap oldu tam olarak aradigim bu iste ♡♡ Gule gule kullan wishlistime 1 numaradan girdi bile ♡♡♡

    YanıtlaSil
  2. daima wishlist'imde olan bu rengi, Illamasqua'ya girip renklerle kendimden geçince almayı unuttum..İkinci gidişimde de bulamadım. Kısmet bir sonrakine diyorum.

    YanıtlaSil
  3. şu an benim için arzu nesnesi oldu :)

    YanıtlaSil
  4. İşte bende aynı şekilde bir beyaz tenli olduğumdan ne yazık ki ancak farla (TBS un Chocolate Linger veya daha pahalı bişi olursa MAC Omega) ile açılı fırçamı şekilde şekile sokarak kullanıyorum. Ama honey bronzerları da seviyorum tabi elbette gönül ister ki elbettte ister Illamasqua <3

    YanıtlaSil