31 Temmuz 2013 Çarşamba

Guerlain Parure De Lumiere SPF 25 Fondöten İncelemesi



Merhabalar,
Bu ürün incelemesi testerlardan edindiğim gözlem üzerinden olacak. 3 testerdan şaşırtıcı derecede fazla ürün çıktı, bu yüzden inceleme yapmaya yeterli görüyorum.
Sephora alışverişlerimden birinde bana bunu tester olarak vermişlerdi ve ben Guerlain'e fiyat skalası yüzünden pek yaklaşmayan bir insan olarak bu durumdan baya hoşnut olmuş ve eve geldiğim gibi denemiştim. Ve lakin, verdikleri açık renk benim için fersahlarca koyuydu. Yine de, sürmüş oldum ve evde 4-5 saat yüzümde o şekilde gezdim, tamamen ürün incelemesi yapmak içindi yani.
Daha sonra, anneme denemesi için verdim ama ona da oldukça koyuydu, yine de o da aynı metodla denemiş ve test etmiş oldu. Son olarak da, bir kaç gün önce makyajını yaptığım birinin ten rengine tam gittiğini görüp risk alarak yüzünde kullandım.

Tüm bunların sonucu olarak gözlemlerim şunlardır ki;


-Kapatıcılığı oldukça iyi, ama full coverage değil.
-Çok sıvı bir yapısı yok, yoğun
-Çok yoğun bir parfüm kokusu var, severseniz ne ala ama sevmezseniz çekilmeyecek derecede.
-Çok çabuk tene entegre oluyor ve yer ediyor, bu yüzden hızlı hareket etmezseniz sonuçtan memnun kalmayabilirsiniz.
-Karma cildimde parlama yapmadı, makyajını yaptığım yağlı ciltte de bir parlama oluşmadı ama tüm durumlarda pudrayla sabitlemiştim.
-Duruşu ve tene yayılışı bence gayet tatmin edici, yani kaliteli bir fondöten kullandığınızı belli eder cinsten.
-Kalıcılığı konusunda 4 saat civarına kadar kefilim, gerisiyle ilgili bir yorum yapamayacağım çünkü o kadar uzun kullanmadım.
-Orjinal boyunun paketlemesi/şişesi beni pek de cezbetmiş değil, Guerlain adı varsa çok daha iyi olmalıydı.

Tester sonuçları bu kadar, farklı ciltlerde de denediğim için güvenerek yazdım, sizin farklı bir tecrübeniz varsa yazmaktan çekinmeyin lütfen.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder