17 Haziran 2013 Pazartesi

MAC MSF Lightscapade İncelemesi ve NARS Albatross ile Karşılaştırması


Merhabalar;

Geçen aylarda aldığım MAC MSF Lightscapade'in daha incelemesini yapmadığımı farketmemle konuya NARS'ın kült highlighter'ı Albatross'u da dahil etmem bir oldu. NARS'ın incelemesi şu postumda ayrıca var, detaylı fotoğraflar ve bilgi için tıklayabilirsiniz.



MAC'in bu aydınlatıcısı, mineralize line'dan ve markanın en çok satan iki highlighter'ından biri. Rengi pembemsi beyaz, yani doğala oldukça yakın. Sürdüğünüzde garip bir beyaz şerit, aydınlatma çizgisi vs. görmüyorsunuz. Allığınızın üstündeki boş kısma, elmacık kemiğini belirginleştirmek için kullandığınızda inanılmaz doğal ama ten ışıltısında bir görüntü oluşuyor. Yani teninizin kendi ışıltısı öyleymiş gibi gözüküyor. Benim gibi aşırı beyaz tenli ve mat görüntü seven bir insansanız, bazen yüzünüz çok ölü ve renksiz durabiliyor, ve bu highlighter anında doğal bir canlanma sağlıyor. Aynı şekilde burun kemiği üstü ve dudak üstünü de belirginleştirmekte kullanabilirsiniz, ürün değil de kendi ışıltınızmış gibi duracağından hiç bir şekilde şüpheniz olmasın.

Peki Albatross'dan farkı ne?




En önemli farkı, tabi ki renk. MAC pembemsi beyaz duochrome'ken, NARS beyaz altın renginde. Zaten girişte link verdiğim ayrı inceleme yazısını okursanız bunu detaylı bir şekilde görebilirsiniz.

Solda MAC Lightscapade, sağda NARS Albatross


Solda MAC Lightscapade, sağda NARS Albatross

 Solda NARS Albatross, sağda MAC Lightscapade

Renk farkı, kullanım alanı farkına da yol açıyor. Albatross'u burun ve dudakta kullanırsanız pek de doğal durmayabiliyor.
Bunun dışında, renk yoğunluğu olarak Albatross'un Lightscapade'den daha belirgin ve yoğun/görünür olduğunu söyleyebilirim.
Ten rengine göre ayrım yapmanın hiç bir anlamı yok çünkü koyu tenlerde de açık tenlerde de ikisi de harika duracaktır. Ama benim şahsi fikrim, koyu tenliler kesinlikle her zaman highlighter kullanmalı çünkü görünürlüğü çok daha fazla ve oldukça güzel duruyor. Abartmamak tek koşul tabi ki, her zamanki gibi.
Albatross'un pembe allıklarla değil de turuncumsu allıklarla daha iyi gittiğini yazımda belirtmiştim, tekrar altını çiziyorum.
Son olarak ihtiyaç olarak bakarsak, ben ikisini de dönüşümlü olarak kullanıyorum çünkü bahsettiğim gibi ikisinin de yeri ayrı. Birinden birini seçecekseniz şunu alın diyemiyorum bu sebepten dolayı.
Kıssadan hisse, ikisi de muhteşem highlighterlardır ve pişman olmazsınız.
xx

3 yorum:

  1. Lightscapade var bende, aşığım. Doğal bir canlılık kazandırmak için hafif bir fırça ile tüm yüze bile geçilebilir.

    www.irmak-s.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Disko topu olmaz diğer highlighterlar gibi evet haklısın, hiç tüm yüze denemedim ama kaldırabilir gibi geliyor

      Sil
  2. albatrossu çok seviyorum, lighscapadei de merak ediyordum, o da çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil