17 Kasım 2012 Cumartesi

Sebamed Nemlendirici Krem

Eski takipçilerim ve yeni gelen 100'e yakın kişi; en derinden saygılarımla...
Kasım ayı, benim için, son 10 yılımın en yoğun kasımı oluyor sanıyorum ki. Her gün ayrı mevzu, her gün yetişecek ayrı bir şeyler. Velhasıl kelam, kasımda şu ana kadar hiç yazmamış olmamı mazur görünüz. Hayat, cidden tahminlerimin de ötesinde bir yoğunlukta.


Biliyorsunuz ki Yves Saint Laurent'in nemlendiricisini kullanıyordum, gözüme kullandığımda hala biraz var ama yüzümün tamamına kullandığım nemlendiricim bitti. Şu an Sephora'nın olduğu semte gidip alışveriş yapmak için en ufak bir zamanım bile olmadığı için, idareten bir nemlendirici almam gerekiyordu, Sebamed'in nemlendiricisini aldım, fiyatı merak edenler için 27.50 TL.





Ucuz bir nemlendirici arıyorsanız, ve eğer ben memnun kalırsam, tavsiye edeceğim. Bitince, sonuç postu yazacağım. Ayrıca, Mac paletimdeki tüm farları göstermiştim bitince, ama swatchları yoktu ve herkes swatchlarını ısrarla istedi. Bir sonraki postumda tek tek farların swatchlarını göstereceğim, renkli olacak. Sabrın sonu selamet sevgili takipçilerim, iyi akşamlar.xx

14 yorum:

  1. ben kullandım bu nemlendiriciyi ama cildimi boğdu. ne zaman bu nem sürdüysem çene ve bıyık bölgemde anlamadığım bi şekilde ter damlacıklarına neden oldu :S ağır geldi benim cildime yapısı ama ona rağmen sivilce yapmamıştı :)

    YanıtlaSil
  2. yaşasın yeni yazı var ! ^^
    swatchlar için heyecanlanmış bulunmaktayım bunu okuduktan sonra :)
    sebamed ürünlerinden genelde memnun kaldım ,gerçi nemlendiricisini denememiştim , umarım memnun kalırsınız ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Swatchları bir an önce yapacağım
      Sevgiler :)

      Sil
  3. merhaba,bende 19 yasındayım,göz cevrem cok kuru cildim yaglı. concealer surdugumde gercekten belli oluyor goz cevremin kurulugu yuzunden,fiyatı asırıyta kacmayacak bir krem var mıdır bildigin,önerin inanılmaz yararlı olucak oyle soyleyim..
    sevgiler:)

    http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, göz kreminde ucuz bulmak pek mümkün değil açıkçası, çünkü bu göz yani hiç bir şeye benzemez ve ucuz diye saçma bir ürüne emanet etmemelisin bana kalsa, tabi takdir senin. Dediğim gibi, öyle bir ürün bilmiyorum.

      Sil
  4. Selamlar, seni çok severek takip ediyorum :) Ben de yeni bir blog açtım, beklerim :)
    http://problemwitch.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar
    ben de bu üründen bir tüp bir kavanoz bitirdim,gayet güzel bir ürün, görüşmek üzere Başak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim cildime de iyi gelir, teşekkürler, görüşmek üzere:)

      Sil
  6. fıyatı 40 50 degıl en azından guzel arıyordum bu tarz krem alınabılır olcuDe bencede makyaj altı dıyede yazıyorr super daha ne olsun tskleR paylasımın İçin ojeleRde yakısmıŞ ...;)

    YanıtlaSil
  7. Cildim kuru karma sivilceye çok meyilli, bu ürün benim cildime uyar mı, yada bana önerebileceğin içinde paraben olmayan bir nemlendiricin var mı? :) Bepanten kullanıyorum ama eczacı bana onu yüzüne sürme iyi değil dedi, sen ne düşünüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bepanten yüze kesinlikle sürülmez, bir an önce bırakmanızı tavsiye ediyorum. Sivilce genel bağlamda kullandığımız ürünlerden bağımsız bir cilt hastalığı o yüzden özel olarak iyi ya da kötü gelmez herhangi bir nemlendirici, alerji durumu dışında. Kullanabilirsiniz bana kalırsa.

      Sil
  8. Merhaba :)
    Bu krem hakkında düşüncelerin oluştumu uzun bir süre para harcamak istemiyorum uygun fiyatlı bir nemlendiriciye ihtiyacım var Clinique belimi büktü zira :( Tabi yorumların olumsuzsa iyi bir krem arayışına gireceğim fiyat bakmaksızın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Yani bence iş görür tarzda bi krem, ciltte çabuk emiliyor, ama öyle harikalar yarattı falan gibi bir durum da yok. Şahsen rahatça tavsiye edebilirim, bitince param olmazsa tekrar bunu alacağım zaten :)

      Sil