25 Kasım 2012 Pazar

Mac Paletimin Swatchları+Blogda En Çok Bahsettiğim 4 Allık Swatch'u


Mac paletimi tamamladığıma dair girdiğim posttan sonra (ki paleti görmek isterseniz burada) çoğu insan farların tek tek swatchlarını görmek istediğini belirtti. Doğrudur dedim, ve şimdi de buyrunuz diyorum.

1-Woodwinked


2-Naked Lunch


3-All That Glitters

4-Omega
5-Expensive Pink
6- Cork

7-Satin Taupe

8-Sun Blonde

9-Vibrant Grape

10- Trax

11-Moon's Reflection

12-Club


13- Antiqued

14- Swiss Chocolate

15-Carbon


Ek olarak da, genelde makyaj anlatımlarında sıkça kullandığım 4 Mac allığın swatch'unu yaptım, elimdeki tüm allıkları yapma imkanım olmadığı için blogda en çok karşılaşabileceklerinizi seçtim



1- Mocha

2-Blushbaby

3-Breath of Plum

4-Azalea Blossom (Limited Edition) (Pembe kısım, ikisi beraber, mor kısım)

Özellikle rengin gerçek tonu ve birlikte kullanımını merak ettiğiniz biri varsa sorabilirsiniz, memnuniyetle cevaplarım.
xxx

10 yorum:

  1. Blushbaby benim en merak ettiğim ama alsam acaba kullanır mıyım diye düşündüğüm bir allıktır.
    Kar beyaz hatta soluk kızılderili gibi bir tene sahip olduğumdan ötürü nedense allık alırken biraz tırsıyorum gözümün kaldığı allıkları ya kullanamazsam diye alamıyorum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de baya kar beyaz modu bi ten rengim var, gayet memnunum. Ama içlerinde en çok Breath of Plum'ı tavsiye ederim, bizim gibi çok açık tenlilerde inanılmaz duruyor.

      Sil
  2. Vibrant Grape'e bayıldım o nasıl güzel bir renk öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet moru çok hoş ama biraz pigmentasyonu az, mat olduğu için de diğerleri kadar kolay sürümü yok. Uğraştırıcı ama güzel kısacası. :)

      Sil
  3. kaç tane allığın var merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. renKler guzelMiş ıyı gunlerde süR.!

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,bu breath of plum u sende gördüğümden beri istiyorum ama Alsancak mağazasında hep yok hep yok,deliricem.

    YanıtlaSil
  6. mocha <3<3<3
    yılbaşı listeme eklendi bile :D
    swatchlar için teşekkürler , çok yararlı bir yazı oldu benim içinde ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mocha çok tatlı ama pigmentation'ı diğerlerine göre biraz daha az, yani böyle çok renkli abartılı bi allık istemiyorsan kesinlikle almalısınnn <3
      Rica ederim bu arada, faydalıysa ne mutlu :)

      Sil