8 Haziran 2012 Cuma

Top 9 Mac Rujum


9 gündür yazmamışım, madem öyle top 10 yerine 9 olsun dedim ben de.
Bir takipçimin "Belirli bir bütçe için önerebileceğin olmazsa olmaz Mac rujları listeler misin? Çünkü her bahsettiğini alamam." demesi üzerine hay hay deyip 9 tane seçtim ve biliyorum ki hiç bütçe canlısı olmadı. 43x9'dan bütçeyi baya sarsacağını tahmin edebiliyorum ama içlerinden seçersiniz diye böyle yaptım. Benim için olmazsa olmaz Mac rujları, son aldıklarımla da beraber, şunlardır efendim:

-Blooming Lovely(Bu limited edition bir ürün, sadece renk olarak gösteriyorum, yakınını bulabilirsiniz diye.)
-Snob(Başka bir şey kullanmadığım her gün kullandığım için yazısı bile silinmiş.)
-Crosswires
-Chatterbox
-Naughty Sauté
-Quick Sizzle
-Rebel
-Media
-Myth

-
xx

5 yorum:

  1. benmı yanlıs goruyorum sıyah rujun mu var canım :)myth tam benlıkmıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah değil koyu bordo. Ama Mac'in çok güzel bir siyah ruju da var, alma planındayım.

      Sil
    2. sıyah gıbı geldı koyu bordo degılde bordo ıyıdır hostur :)

      Sil