11 Mayıs 2012 Cuma

Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator Setim

Wuhu, yine güzeller güzeli bir alışveriş sonrası karşınızdayım. Annem, hayat kurtarıcım, kahramanım, hayatın anlamı olanım bana YSL'den nemlendirici, göz kremi ve YSL seyahat parfümü aldı. Annelerin en harikası, hayatımdaki yeri en yüksekte olanı, iyi ki varsın, anneler günün kutlu olsun *kalpler kalpler*.

Gelelim aldıklarıma. Nemlendiricilerim bitmişti ve can çekişmekteydim. Bu sefer para yatırıp enin enini, en iyisini almak istedim. Sonuç: YSL Forever Youth Liberator. Reklamını çok görmüştüm ama iç geçirip geçmiştim. Almak kısmetmiş. Serumunu da ilerleyen zamanlarda almayı planlıyorum; şuanlık nemlendirici ve göz kremi, ayrıca parfüm. Yanında da 2 küçük YSL rimel hediye ettiler.

Bi de Sephora banyo küpü aldım çıkarken, YSL'lerle ilgili fikirlerimi kullandıkça yenileyeceğim ancak heyecanım doruk noktada. Annem, tekrar, tekrar, tekrar, "iyi ki"leri oluyor ya insanın hayatta, sen onların en "iyi ki"sisin. Seni çok seviyorum.
xx

3 yorum:

  1. Bende bu seriyi almayı düşünüyorum ama hem cildim çok kuru hemde hassas. Acaba olur mu? Sizin cilt tipiniz nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim karma. Kuru cilt için iyi olduğunu düşünüyorum çünkü oldukça yoğun, yağlı olsaydı pek önermezdim. Ama hassasiyet konusunda bir şey diyemiyorum maalesef, denemeniz gerekiyor.

      Sil
  2. Benim cildim karma ve sivilceye eğilimli bir cilt. Ben de serum ve kremini kullanıyorum. Alırken sivilcelerimi coşturur mu diye endişeliydim ancak coşturmak bir yana -yağ dengesini sağladığından olsa gerek- sivilcelerim neredeyse bitti! Oldukça memnunum, en yakın zamanda bloğumda yazacağım ;)

    YanıtlaSil