24 Haziran 2011 Cuma

Far Sorunu+Eyeshadow Base

Biliyorum, farın göz kapağında çizgi halinde birikmesi iğrenç bir şey. Gerçi ben çok uzun zamandır böyle bir görüntüyle karşılaşmıyorum kendimde ve bunun yollarını anlatma gereği duydum; oldukça sık soruluyor.

Far ya da her hangi başka bir göz makyajı ürünü, mutlak suretle "far tabanı"yla kullanılmalı. Türkçeleştirince oldukça garip olmakla beraber orjinalinde eyeshadow base denen bu şeyler, krem bazlı ve waterproof'tur, yani suya dayanaklı oldukları için tere ve neme de dayanıklılardır. Genelde ten rengindedirler ya da şeffaftırlar ve her şeyden önce göze bu base'ler uygulanır. Daha sonra istediğiniz her türlü makyajı gözünüze uygulayabilirsiniz, 12 saat kesinlikle akma ve ya karışma görmeyeceğinizin garantisini Mac Painterly Paint Pot ile veriyorum. Türkiye'de bulunmayan Urban Decay'in Primer Potion'ları da aynı kalitede ve koruyuculuktadır.
Ben ekstra bir şey almak istemiyorum diyenler için geçici, 1-2 saatlik çözüm olarak, göz kapağına 3-4 kat mat ve yağsız, mümkün olan en toz formda olan pudraları uygulamalarını, daha sonra da bunu makyaj bitiminde tekrarlamalarını önerebilirim.
 Ayrıca, göz kaleminin gözün alt kısmına sürülmesi durumunda aynı şekilde gözün içine de pudra sürülmesi gerekir. Garip hissettiriyor okuyunca ama acıtmıyor ve ya yakmıyor.
Son söz her zamanki gibi kaliteye selam ederek olsun. Kalitesiz her hangi bir şeyin gözünüzde yapışmadan/ kırışmadan/ buruşmadan/ toplanmadan durmasının imkanı yoktur. Kalite marka demek değildir, ama 5 liralık bir far hiç değildir. Hakkını vererek makyajınızı yapın, mutlu olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder