13 Nisan 2016 Çarşamba

Selfridges Londra Alışverişi: Dermalogica Cilt Bakım Seti


Günaydın!
Geçen gün Selfridges poşetini Instagram'da paylaşıp içinde ne olduğunu söylememiştim, çünkü blogda bahsedecektim, ki şimdi bahsediyorum :)


Uzun süredir araştırdığım ama fiyat skalasından dolayı bir türlü tam seti almayı düşünemediğim Dermalogica cilt bakım ürünlerinin Londra'da burdakinin tam yarı fiyatına olduğunu görünce hemen oradaki tanıdıklarım vasıtasıyla sipariş ettim.


Cildimin kurudan normale dönük bir yapıda olduğunu biliyorsunuzdur bloğu uzun süredir takip ediyorsanız. Ben de cildime en iyi gelecek ürünleri seçip şu şekilde bir kombin yaptım:



-Daily Microfoliant Pirinç Tozu Günlük Peeling
-Intensive Moisture Balance Yoğun Nemlendirici
-Intensive Eye Repair: Göz Kremi

Yanındaki vücut setini de hediye etmişler Selfridges çalışanları, denemek için sabırsızlanıyorum onları da.

Tabi ki incelememi şimdi yapamıyorum, o yüzden bu sete 1 aylık bir yakın takip süresi veriyorum, tam 1 ay sonra tüm detayları sizlerle paylaşıyor olacağım. Parasına değer mi konusu her zaman blog yazılarımda en çok istenen ve ilgi çeken kısım oluyor, bu yüzden o bilgileri de yazıda size aktaracağım.

xx


2 yorum:

  1. yorumları merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Denedikten sonra mutlaka bizlerle paylaş canim. Yeni cicilerin hayirli olsun 😘

    YanıtlaSil