9 Şubat 2015 Pazartesi

TARTE AMAZONIAN CLAY ALLIK INCELEMESI: "FLUSH" //Review: Tarte Amazonian Clay 12-Hour Blush "Flush"


Günaydın!

Tarte'ın yıllardır ortalığı kasıp kavuran, herkesin dilinden düşüremediği Amazonian Clay 12-Hour allıkları bilmeyenimiz yok. Tabi, Türkiye'de satılmadığı için ulaşmak pek kolay değil. Ben de ilk bulduğum fırsatı değerlendirip Flush rengini büyük bir merakla satın aldım, ve konuşulduğu kadar var mıymış diye denedim. Bir süredir bende, yeni aldığım bir ürün değil o yüzden incelemelerim belli süre kullanım sonundaki gözlemlerime dayanıyor olacak.





Tarte cruelty-free/paraben-free olduğu için yurtdışında özellikle çokça ünlenen ve daha sonra bu prestijinin üzerine bir şeyler kurmuş olan bir marka. Son çıkardıkları Tartalette palet mükemmel ama kökten bir başarıları olmasa bu kadar ses getiremezdi örneğin. Neyse, velhasılkelam, gördüğünüz tatlılıkta ve sadelikte bir paketleme sistemi var. Şeker pembesi ve mat bir plastik. Renklere göre bu paketlemenin tonu da değişiyor tabi. İçerisindeki ürün 5.6 g.



Ve allığın üzerinde, markanın Amazonian Clay serisindeki tüm ürünlerde (sadece allıklarda değil, Amazonian Clay fondötenler ve pudralarda da) kullandığı dizayn olan Amazon havzası ve ortasından geçen ana nehir işlenmiş vaziyette. Flush rengiyse soğuk alt tonlu bir pembe, ki zaten başka bir renk almam beklenemezdi. Tamamen mat. Tabi berry shade olanlar benim aldığım yerde mevcut değildi, olsa onlar ilk tercihim olurdu renk konusunda.

Ürünün kokusu yok, yapısı da çok yumuşak değil-yani dağılma ve tozutma durumuyla karşılaşmadım. Ancak, büyük hayalkırıklığıdır ki pigmentasyonunu zayıf buldum.


Oysa ki, bu allıkların pigmentasyonunun çok yüksek olması ve 12 saat dayanması gerekiyor. Tüm ün bunun üzerine kurulu. Fotoğrafta da görebileceğiniz üzere, 3 kat uygulamadaki renk vermesi bu şekilde. Yani hiç yok, berbat şeklinde değil kesinlikle ama pigmentli de diyemiyorum ben bu miktardaki uygulama sonrasındaki sonuca. Doğal, tatlı, sağlıklı bir renk geliyor yanaklarınıza ki çok hoş ama gerçekten vaatlerini karşılamıyorlar bu görüntüyle.

Ciddi miktarda para veriyorsunuz ama pigmentiyle ünlü allıktan orta düzeyde bir başarı alıyorsunuz, pek adil değil.

Zaten duo-fibre fırçalarla rengi almanız mümkün değil. Oldukça yoğun kıllı ve rengi toplayan fırçalarla sürmeniz gerekiyor.

Renk çok hoş, keşke cidden hakkını verseydi diyor ve incelemeyi bitiriyorum.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder