12 Eylül 2014 Cuma

China Glaze "Devotion" İncelemesi//Review: China Glaze "Devotion"


Günaydın!
China Glaze incelemeleri yapmayı çok seviyorum bildiğiniz üzere, ve sürekli yenilerini alıyorum. Aldıklarımı hemen deneyip size fikirlerimi iletiyorum ki kötü bir ürün varsa kimse boş yere 20 lira vermesin.
Bugünkü inceleme de Devotion isimli oje üzerine olacak.

Good morning everybody!
I really love making a review of China Glaze nailpolishes and I keep on adding new members to my collection. As soon as I try them, I let you know via reviews to make you have a general idea.
Today's review will be on Devotion.




Gümüş rengi ojeler, yıllardır benim için çok büyük bir zevk ve bu yüzden gümüş rengi ojede aşırı derecede seçiciyim.
Gümüş rengi ve grilerin en büyük sorununu yeri her geldiğinde söylüyorum: Maviye çalması.
Maviye çalan gümüşlerden ve grilerden nefret ediyorum ve asla kullanmıyorum.
Bu farda da böyle zaten, o yüzden oje gümüşünde de ince eleyip sık dokuyorum.

Silver nailpolishs are huge hits for me for me and they have always been. That' why I'm so picky about silvers. I really hate when greys or silvers gravitate towards blue, yuck. 




Devotion, maviye çalmayan koyu bir gümüş rengi. Açık gümüş rengi ojelerden de pek haz etmiyorum, geçen günlerde aceleyle gümüş rengi almak zorunda kalıp Flormar'ın açık gümüşünü aldım ve nefret ettim. O yüzden gümüş koyu olmalı benim için, Devotion da bunu sağlıyor.
Maviye çalmayan gümüş illa ki başka bir şeye çalacak tabi ki, Devotion da lila-mor gibi bir transparan geçiş yaşıyor çok beyaz ışıkta. Yani kelvine bağlı olarak biraz lilamsı bir gümüş gibi hissedebilirsiniz.

Devotion's not gravitating towards blue, thanks god, and it's not light but a dark silver which I like. I don't really like light silvers either.
It does gravitate towards lilac/purple though, if the light's so white and cool toned. But generally it's a real silver.



ANCAK, her koyu gri ojenin cehennemi olan şey bunda da mevcut. Anında üzerinde garip çizikler, dalgalanmalar ve izler oluşuyor üstteki fotoğrafta görebileceğiniz üzere. Normal bir ojede olan çizilmelerden farklı bir durum söz konusu gümüş ojeler için, eğer sıkça kullanıyorsanız neyden bahsettiğimi anlıyorsunuzdur.
Bunu markanın kendisine mal etmiyorum çünkü koyu gümüş rengi ojelerin hepsinin kaderi bu. Renk bunu getiriyor. Uzun ömürlü değiller, maksimum 1.5 gün bozulmadan tutabilirsiniz. Hangi markadan alırsanız alın bu genellikle böyledir.

Sonuç olarak, bence yeterince başarılı. Riskli bir renkte gösterilebilecek iyi performanslardan biri. Biterse tekrar alırım özetle.

HOWEVER, it has the handicap that every silver nailpolish has, which is getting stupid scratches and lines eventhough you don't scratch it. It just happens, and it is valid for all silver nailpolishes completely apart from the brand.
To sum up, I found it pretty good in terms of performance in a risky color. 

xx



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder