26 Kasım 2013 Salı

No.4: Crosswires//MAC Rujları İnceleme Serisi-No.4: Crosswires//Series of MAC Lipstick Reviews


Merhabalar;
Mac Rujları İnceleme Serisi'ne, ilk aldığım Mac rujla devam ediyorum; Crosswires.

Hey guys;
I'm continuing Mac Lipstick Reviews series with my first Mac lipstick ever; Crosswires.



Bu ruju aldığımda, 4 yıl önce, rujda hangi renkleri sevdiğimden tam olarak emin değildim. Coral dediğimiz şeftalimsi-kırmızımsı bu ruju sevdiğimi sanıp uzun bir süre kullanmıştım. Daha sonra bu tarz renkleri hiç sevmediğimi farkettim ve o günden sonra hiç kullanmadım. Seven insanların makyajlarında kullanmayı çok seviyorum, rengi benden bağımsız olarak hoş da buluyorum ama dudaklarımda asla kullanmayacağım bir renk olduğundan eminim.

When I purchased this lipstick, 4 years ago, I wasn't quite sure about my color tastes on lipsticks. I thought that I liked coral, and I used it for a while. But suddenly I realized that I hate coral lipsticks, then I never used it again. Though, I love using this lipstick on people who like this color. The color is sweet, but not on my lips for my appeal.



Yapısı cremesheen olduğu için oldukça yerinde bir ışıltısı var. Islakmış gibi duruyor dudakta. Ayrıca oldukça kolay uygulanıyor ve kalıcılığının iyi olduğunu söyleyebilirim. Sürerken ekstradan bir kalem işlemine ihtiyaç duymuyorsunuz ve eğer turuncu/şeftali bir allık kullanıyorsanız(hiç yapmadığım bir şeydir) bu ruj onu çok iyi tamamlayacaktır.

It's cremesheen so it has a settle sheen, kinda wet looking. It's easy to apply and the persistency is above average. You wouldn't need an extra step such as lipliner while applying this lipstick. It also combines amazingly with coral/orange blushes(which I never use.)

Bu rujun puanlamasını tamamen kendi sevgisizliğimden ve zevkimden bağımsız yapacağım tabi ki;

I'll be objective while grading this product-as always;

Artılar:
-Sürümü çok kolay
-Islak görünümü oldukça güzel
-Kalıcılığı iyi
-Pigmentasyonu oldukça başarılı

Pros:
-Easy to apply
-Its wet-look is appealing
-Persistency is good
-Pigmentation is nearly amazing

Eksiler:
-Ben rengini sevmiyorum, onun dışında hiç bir eksisi yok.

Cons:
-I don't like the color, apart from that it has no cons.

Hangi allıklarla kullanılır? Şeftali, turuncu, bronz.

Which blushes it should be complemented with? Coral, orange, bronze.

Hangi allıklarla kullanılmaz? Pembe, asla.

Which blushes it should not be complemented with? Pinks. Never.

Tekrar alır mıyım? Hayır

Would I purchase it again? No.

Puan: 8/10

Rank: 8/10

xx

4 yorum:

  1. Buna benzer Avon'dan bir rujum vardı kızım hepsini duvar boyayarak bitirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHAHAHAHAH hiç beklemiyordum bu yorumu :D :D :D yaaa <3

      Sil
  2. Bu renk tam benlikmiş harika :)

    YanıtlaSil