9 Ekim 2013 Çarşamba

NYX Jumbo Pencil 619 Rust İncelemesi


Merhabalar;
NYX Türkiye'ye geldiği gün, 2012 yazında, Douglas'a ışınlanıp merak ettim NYX ürünlerini almıştım, o zamanki alışveriş postuma buradan bakabilirsiniz. Şüphesiz, en merak ettiğim ürün Jumbo Pencil'dı çünkü beyaz olan Milk rengini baz olarak kullanan bir çok yabancı blogger görmüştüm.



Ama maalesef gittiğimde Milk rengi daha gelmemişti. Ben de rengi değil de zaten ürünü merak ettiğim için, çok sevdiğim Rust rengini aldım. Kırmızı bakır, ışıltılı koyu bordo olan bu renge aşık olarak aldım ama performansı beni hayalkırıklığına uğrattı.


Rengi gerçekten tam benim rengim, inanılmaz güzel. Baz olarak kullanılan bu krem kalemlerin toplanmayı önlemesi gerekirken toplanmaya sebebiyet vermesi beni çok şaşırttı ki hayalkırıklığı kısmı da burada oldu. Üstünü farla sabitleseniz de, tek başına kullansanız da, her şekilde göz kapağında toplanıyor ki benim yağlı bir cildim yok, bir de yağlı ciltli insanlarda bu ürünü düşünemiyorum bile.

Solda NYX Rust üzerine Mac Antiqued sürülmüş swatch, sağda sadece Mac Antiqued swatch

Bu jumbo pencil'ı alırken Mac Antiqued farla (incelemesi için bu posta bakabilirsiniz) muhteşem bir kombin oluşturacağını düşünmüştüm üstüne sürdüğümde, ki cidden de harika bir renk oluşturuyor. Ama kullanımı sorunlu olduktan sonra rengin güzelliğine bakmakla kalıyoruz sadece.

Belki yalnızca bu tarz koyu renklerde böyledir, ben Milk'e ve daha açık renklere bir şans daha vermeyi düşünüyorum o yüzden açıklarını da alacağım. Onların da incelemesini yaptıktan sonra meşhur NYX Jumbo Pencil'ların ününü hak edip etmediği sonucuna kesin olarak varabileceğiz.

xx

5 yorum:

  1. Diğer bir kaç renginden de memnun kalmayan blogger arkadaşlar vardı. Ünü çok abartılmış bir ürün sanırım :/

    YanıtlaSil
  2. Çekiliş yaptınız eylül ssonunda açıklicaksınız diye biliyodum yanlış mıyım? Bunla ilgili syorum yaptığımda sa yayınlamıyorsunuz. Blogunuzu severek takip ediorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınlamıyorum ne demek?? Benim yayınlamadığım tek bir yorum bile yok. Ayrıca ben hiç bi zaman şu tarihte bitireceğim demedim, çekiliş postunu tekrar okuyun. Sonra da insanlar katılmaya devam ediyor diye 15 ekim olsun diye ekledim yazıya. Gidip postu okumadan nasıl gelip burdan hesap soruyorsunuz?

      Sil
    2. Çekiliş olayını şu çemkirenler yüzünden artık çok sık yapmıyorum, çekilişten başka şey için bloga girmiyorlar bazıları.

      Sil